O.J. Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik heb een paar dagen terug een 24mm silvertip met zwart resin handvat besteld bij Larry. Ik weet dat ze hoog aangeschreven staan op de internationale fora, maar ik ben benieuwd of jullie ze ook al geprobeerd hebben? Hij kan het handvat 10mm dieper uitboren (resultaat: linkse borstel), maar ik ben voor de gewone diepte gegaan. De vorm lijkt me erg prettig. http://i.imgur.com/zvSq4VC.jpg[/img] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 (edited) Dat is toevallig, ik heb 4 dagen geleden de 24mm silvertip met zwart resin gekocht bij Larry! Larry zei dat het ongeveer 2 a 3 weken zou duren voordat ik mijn scheerkwast ontvang maar ik kreeg hem toevallig een uur geleden al binnen. Ik ben er erg blij mee want het is een dikke vooruitgang vergeleken met mijn oude Wilkinson Sword kwastje. http://imgur.com/LmmUQXA http://imgur.com/cF8MXfo http://imgur.com/aIKyST2 Edited December 31, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.J. Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Zeker toevallig. Heb jij hem uit laten boren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Zeker toevallig. Heb jij hem uit laten boren? Nee ik heb hem niet uit laten boren, ik zat er over na te denken maar uiteindelijk niet gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dappermark Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Die ziet er inderdaad heel comfortabel uit. Ik heb op dit moment dezelfde Wilkinson als Dennis. Mag ik vragen van welke Larry jullie deze vandaan hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.J. Posted January 1, 2014 Author Share Posted January 1, 2014 Natuurlijk, Mark. http://www.whippeddog.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.J. Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Heb hem nu een paar keer gebruikt en hoewel hij flink wat haren verliest (begint minder te worden) ben ik zeer tevreden. Mooie kwast, voor maar een paar tientjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Even dikke bump Er is naar mij ook een 24mm Silvertip Wippeddog onderweg met de knot in de lagere stand. Mijn voorgaande ervaringen met silvertip waren redelijk floppy, dus ik hoop dat door de knot wat lager te laten zetten, dat een beetje wegtrekt. Geen idee hoe snel ie hier is, maar ik ben wel ZEER benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 ] 24mm silvertipje in volle bloom. Ik zeg: NICE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Fraaie kwast Lampuhkap. Bevalt zeker wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Zo, past je hele gezicht daar in?? Wel een erg mooie kwast! Valt het mee met de "floppy-heid"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Die eerste die ik gekregen had, was wat te zacht voor facelathering. Daarom had ik in eerste instantie gevraagd om de kwast met lagere knot. Helaas was dat verkeerd geleverd. Vandaag dus de goede geleverd gekregen van Larry. Veel meer backbone, lekker zacht gevoel, nice handle....ik ben happy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Misschien een rare vraag, maar als je een knot wil en een bepaalde resin, wordt dan standaard de knot in de resin voor je geplaatst ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Okee, gevonden ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Gezien de prijs, en de positieve recensies, zit ik te twijfelen over een WD synthetische kwast. Ik had geen idee dat de synthetische kwasten van tegenwoordig zo goed zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Ben je nu al uitgekeken op 'the grooming co' kwast ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Nee, hij bevalt boven verwachting goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Okee, ik dacht dat je weer een andere kwast wilde kopen omdat je schreef dat je twijfelde. Ik twijfel ook, of ik een Whipped Dog of een Grooming Co kwast ga kopen.Want ik vraag me af of deze kwasten beter zijn, dan mijn synthetische Muhle Silvertip Fiber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Okee, ik dacht dat je weer een andere kwast wilde kopen omdat je schreef dat je twijfelde. Ik twijfel ook, of ik een Whipped Dog of een Grooming Co kwast ga kopen.Want ik vraag me af of deze kwasten beter zijn, dan mijn synthetische Muhle Silvertip Fiber. Inmiddels heb ik van WD zelf begrepen dat hun "fibers" van een eerdere generatie (de 2e) zijn. Dat hoeft niet slechter of beter te zijn natuurlijk. Maar jouw Mühle Silvertip Fibre heeft zeker een nieuwere generatie borstel, net zoals de The Grooming Co. kwasten. Of de TGC beter is dan jouw Mühle? Dat weet ik niet, want ik heb nooit een Mühle Silvertip Fibre geprobeerd. Ik heb tussen die twee getwijfeld, en uiteindelijk gekozen voor de TGC, vanwege de berichten over de goede backbone. Daarin ben ik zeker niet teleurgesteld; ik vind het voor "kopschuimen" een heerlijke kwast. Waarom ik toch over een WD twijfel? Omdat ik de handvatten die ze verkopen heel fraai vind. Mooier (op het plaatje) dan de Mühle en de The Grooming Company. Maar ja, je scheert je natuurlijk niet met een handvat Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Maar ja, je scheert je natuurlijk niet met een handvat Ik weet niet hoor Johan, ik scheer me ook niet met de andere kant van de kwast...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Het maakt mij in principe ook niet uit wat de kleur is maar wel de grote van de handvat en de loft hoogte want ik gebruik meestal een opschuimbakje (DVH) of mn scuttle, maar die zijn niet zo groot, dus gaat mn voorkeur uit naar een kleine kwast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts