Lampuhkap Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Aangezien dat ik er vannacht om 12 uur geen zin meer in zal hebben dit te typen, doe ik het nu alvast, nu de zin nog goed is http://4.bp.blogspot.com/-0GdJkN5iWYI/UAnA1PZuM0I/AAAAAAAAADE/Z2eyeTxShXw/s1600/2012-happy-new-year-wallpaper-11.jpg[/img] Ik wens iedereen, een goed, gezond 2014 met een hele hoop scheerplezier. Dat we met z'n allen maar weer lekkere zepen mogen ontdekken, nieuwe mesjes kunnen proberen, lekker mogen ruiken naar de fijnste aftershaves. Dat we maar met z'n allen tegen leuke aanbiedingen aan mogen lopen en weer een hoop nieuwe leden gelukkig mogen maken met de gezelligheid van het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Jij en iedereen ook een gelukkig nieuwjaar en een goed en gezond 2014. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ook van Barbiere di Figaro een geweldig (scheer)jaar toegewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Iedereen alvast een gelukkig en gezond 2014 toegewenst, met veel liefde, scheerplezier en veel nieuwe ontdekkingen. En pas op met vuurwerk, want het scheert een stuk lastiger als je enkele vingers mist . Groet, Ramon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Van mij ook een duit in het zakje, de beste wensen voor 2014. En wat betreft dat vuurwerk, pas op, want als je je baard kwijt bent, heb je die vingers niet meer nodig voor het scheren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Beste wensen allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Haha, je kan het maar alvast gehad hebben! Beste wensen voor 2014. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik wens een ieder een goed, gezond en glad nieuwjaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donnie Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Vanuit hier natuurlijk hetzelfde gasten! Misschien kunnen we volgend jaar zelfs wel een scheer-meeting organiseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 ook van mij voor allen: een zalig goed uiteinde en vooral een zeer goed begin en moge 2014 u allen nog fijne scheerbeurten geven hou het veilig met vuurwerk. happy new year gr antonius Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Gelukkig nieuw jaar alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ook van mij iedereen een gezond en gelukkig 2014. Een jaar waarin we verder gaan in onze zoektocht naar de ultieme shave, met lekkere geurtjes en scherpe mesjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mars Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik ga er weinig woorden aan vuil maken dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Wat mij betreft wordt dit een heel gelukkig en fantastisch jaar! Wij trekken vanavond een lekker flesje champagne open op het nieuwe jaar maar vooral op de geboorte van onze zoon! Ik ben een gelukkig man! Heren, voor u allen een zeer voorspoedig en gelukkig nieuw jaar! En moge onze Shaving Society ook komend jaar een grandioos succes worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Voor iedereen de beste wensen en een scheervol nieuwjaar gewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanWinters Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Wat jullie er van maken is aan jullie, maar ik wens jullie allen een geweldig 2014. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Alle forumleden een fijne jaarwisseling toegewenst. Onder het motto: liever met mesjes pielen dan met vuurwerk! Het is nog geen 12.00 uur maar reeds nu voor alsdan een gelukkig nieuwjaar voor jullie en alles wat aan jullie zorgen is toevertrouwd. En mogen we elkaar over en weer in 2014 veel scheergenoegen verschaffen. Ik dank jullie allemaal hartelijk voor de belangstelling die jullie in de laatste twee maanden 2013 hebben laten blijken voor mijn (rescaling)inbreng. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Jij ook de beste wensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Wat mij betreft wordt dit een heel gelukkig en fantastisch jaar! Wij trekken vanavond een lekker flesje champagne open op het nieuwe jaar maar vooral op de geboorte van onze zoon! Ik ben een gelukkig man! Heren, voor u allen een zeer voorspoedig en gelukkig nieuw jaar! En moge onze Shaving Society ook komend jaar een grandioos succes worden. Iets mooiers bestaat niet! Van harte gefeliciteerd en veel geluk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Wat mij betreft wordt dit een heel gelukkig en fantastisch jaar! Wij trekken vanavond een lekker flesje champagne open op het nieuwe jaar maar vooral op de geboorte van onze zoon! Ik ben een gelukkig man! Heren, voor u allen een zeer voorspoedig en gelukkig nieuw jaar! En moge onze Shaving Society ook komend jaar een grandioos succes worden. In dat geval: dubbel gefeliciteerd! Mooier kun je het nieuwe jaar niet beginnen. Heel veel plezier en geniet ervan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted December 31, 2013 Author Share Posted December 31, 2013 Gefeliciteerd man! Dat het maar een grote vent mag worden, met over een fors aantal jaren de nodige scheerskills aangeleerd door papa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Nu mag het echt (1u13) dus de beste wensen voor iedereen en speciaal Noxa natuurlijk! Kun je vast een scheersetje voor hem uit gaan zoeken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 De beste wensen, mannen! Noxa, proficiat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Gelukkig nieuwjaar iedereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts