Jump to content

Gelukkig nieuwjaar!

Lampuhkap

Recommended Posts

Aangezien dat ik er vannacht om 12 uur geen zin meer in zal hebben dit te typen, doe ik het nu alvast, nu de zin nog goed is :P

centerhttp://4.bp.blogspot.com/-0GdJkN5iWYI/UAnA1PZuM0I/AAAAAAAAADE/Z2eyeTxShXw/s1600/2012-happy-new-year-wallpaper-11.jpg[/img]

Ik wens iedereen, een goed, gezond 2014 met een hele hoop scheerplezier. Dat we met z'n allen maar weer lekkere zepen mogen ontdekken, nieuwe mesjes kunnen proberen, lekker mogen ruiken naar de fijnste aftershaves. Dat we maar met z'n allen tegen leuke aanbiedingen aan mogen lopen en weer een hoop nieuwe leden gelukkig mogen maken met de gezelligheid van het forum!

Wat mij betreft wordt dit een heel gelukkig en fantastisch jaar! Wij trekken vanavond een lekker flesje champagne open op het nieuwe jaar maar vooral op de geboorte van onze zoon! Ik ben een gelukkig man!

Heren, voor u allen een zeer voorspoedig en gelukkig nieuw jaar! En moge onze Shaving Society ook komend jaar een grandioos succes worden.

Alle forumleden een fijne jaarwisseling toegewenst. Onder het motto: liever met mesjes pielen dan met vuurwerk! Het is nog geen 12.00 uur maar reeds nu voor alsdan een gelukkig nieuwjaar voor jullie en alles wat aan jullie zorgen is toevertrouwd. En mogen we elkaar over en weer in 2014 veel scheergenoegen verschaffen. Ik dank jullie allemaal hartelijk voor de belangstelling die jullie in de laatste twee maanden 2013 hebben laten blijken voor mijn (rescaling)inbreng.

J

Wat mij betreft wordt dit een heel gelukkig en fantastisch jaar! Wij trekken vanavond een lekker flesje champagne open op het nieuwe jaar maar vooral op de geboorte van onze zoon! Ik ben een gelukkig man!

Heren, voor u allen een zeer voorspoedig en gelukkig nieuw jaar! En moge onze Shaving Society ook komend jaar een grandioos succes worden.

Iets mooiers bestaat niet!

Van harte gefeliciteerd en veel geluk!!

In dat geval: dubbel gefeliciteerd! Mooier kun je het nieuwe jaar niet beginnen. Heel veel plezier en geniet ervan!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.