cutthroat Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Goedemiddag, Ik ben afgelopen weekend via-via op dit forum terechtgekomen. Mijn interesse was gewekt en ik ben gaan lezen. Ik herkende de verhalen van irritaties na het scheren. Ik had er nooit bij stilgestaan dat dit zou kunnen liggen aan het scheermes (nu een Wilkinson Quattro Titanium) of de manier van scheren. Ook de gedachte om mezelf te verwennen met een uitgebreide scheerbeurt intrigeerde me. Dus verder gelezen, video's bekeken en in webshops gekeken. Tot de conclusie gekomen dat dit een erg gezellig forum is, en besloten me in te schrijven. Ik ben dus een totale newby. Heb zelfs nog geen DE mes. Ik wil me eerst eens oriënteren en informatie inwinnen, maar daarover meer in een ander draadje. Groet, Ramon
Snuff Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom op het forum, heel slim om eerst goed rond te kijken vooraleer je geld te spenderen.
DoubleB Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom! Oooh, wij zullen je goed informeren hoor Met meerdere spullen wss...
cutthroat Posted December 29, 2013 Author Posted December 29, 2013 Hoe meer informatie hoe beter. Mijn interesse in het klassieke scheren is echt gewekt. Zelfs ontdekt dat er bij mij in Heerhugowaard een barbier zit (notabene tegenover de kapsalon waar ik altijd kom ). Heb me al voorgenomen hier binnenkort een afspraak te maken
Buffel Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom op het forum ! Verstandig inderdaad om eerst info te vergaren.
PI56 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom, dit is de plek voor goed (bedoeld) advies
jwderks Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom en veel plezier met het verzamelen van info.
donnie Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom kerel! Het is hier erg gezellig en de meeste hebben goed advies
Mars Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom Ramon heel veel plezier hier! heel slim om eerst goed rond te kijken vooraleer je geld te spenderen. En reken maar dat dat gaat gebeuren
michigalex Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom!! Genoeg info te vergaren hierzo.
cutthroat Posted December 29, 2013 Author Posted December 29, 2013 Nou nou. Wat een welkom. Krijg er een warm gevoel van...
Stoppel Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom, en één ding is zeker: een weg terug is er niet meer:-)
VROEM Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom! Ga maar vast sparen, eigenlijk is dit een geldverslindende site
talibeard Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom Ramon, voor je het weet heb je bergen advies en ben je ook bergen met geld kwijt! Geen zorgen hoor, er kan met eenvoudige middelen gestart worden, het is hooguit je eigen nieuwsgierigheid die het zo duur kan maken als je zelf wilt. Alvast veel plezier hier!
Nix13 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom hier, en veel plezier met het oriënteren in de wereld van het klassiek scheren.
wouzer51 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Welkom Ramon. Je zal er geen spijt van krijgen
YdieresiS Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 Welkom op het forum, de informatie moet je hier beslist kunnen krijgen.
cutthroat Posted December 30, 2013 Author Posted December 30, 2013 Alle informatie (en nog VEEL meer) vind ik hier inderdaad wel! Begin al last te krijgen van SAS (Scheeratributen Aankoop Syndroom, idee voor een nieuwe afkorting? ). En dan ben ik nog maar net begonnen....
steefmobiel Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 welkom hier! maar of advies vragen helpt...als je door de bomen het bos niet meer ziet kunnen we je altijd aan meer bomen helpen. mvg stephan
Recommended Posts