Buffel Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Vanavond naar de Hobbit 2 geweest! Geweldig weer, ik hou wel van fantasie films.
iwan073 Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Ik vond deel 1 nou niet zo geweldig eigenlijk
pjdevos Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Deel 1 was erg langdradig, gelukkig thuis gekeken en dan geeft dat wat minder. Deel 2 wacht ik ook maar even af voor thuis. De laatste tijd geen films die we beide echt top vonden. Captain Phillips nog het meeste, maar das geen echte familiiefilm zeg maar.
marzman Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Ik moet nog steeds aan deel 2 van LOTR beginnen. Na deel 1 vind ik dat al zo langdradig dat het er niet meer van komt. The Hobbit als soort van spinoff zal er ook wel niet van komen. Ik houd denk ik meer van actiefilms of Ocean 11 achtige verhalen
VROEM Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Ik zit in de -goh-die-heb-ik-lang-niet-gezien! periode. Verplichte kerstkost: A Christmas. Carol (die van 1984, met George C. Scott) Gevolgd door Million Dollar Baby, nu Hunt voor the Red October in HD. Dan staan er nog wat anderen uit de MovieMeter 250 op de rol, dus kan vooruit.
marzman Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Daar ben ik ook ooit mee bezig geweest die top250. Misschien dat inderdaad maar weer eens bekijken
Noxa Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Ik vond de Hobbit zo'n LOTR kloon, paar mistige figuren die op reis gaan en allerlei avonturen beleven is wat mij betreft een uitgemolken concept. Als filmliefhebber vond ik het spektakel schitterend, maar verhaal is pretty boring! Onlangs "Pulp Fiction" weer eens gezien, wat een fantastische film blijft dat! Vanavond ga ik "Olympus Has Fallen" denk ik nog maar een keer kijken.
Marcel Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Tja, the hobbit is als boek maar eenderde van een deel van Lord of the Rings. Daar kun je best wat geinigs van maken, maar wat ze nu doen gaat mij vooralsnog te ver. Deel 1 vond ik maar zozo, binnenkort eens kijken wat deel 2 te bieden heeft.
Nix13 Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 vanavond gaat het of Pacific Rim of Elysium worden. gewoon lekker actiefilm in het genre bommen en granaten
Guest Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Afgelopen donderdag ook Hobbit 2 gezien. Supergave film, Kan niet wachten op deel 3. Maar zo wacht ik ook op deel 3 van de hunger game.
Nix13 Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 Zeker wel ja. Pacific rim is echt dikke actie.
Nix13 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Mannen avond! Qua films wel ja. Vriendin houd over het algemeen niet van die zoet sappige film. Die is meer ( net als mij van de actie films) al kan ik een goed verhaal of mooie plotwendingen ook wel waarderen.
ram0n Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Als gigantische filmliefhebber met een eigen filmsite mag ik dit topic uiteraard niet overslaan Ik ben zelf ook enige tijd terug flink bezig met het afgaan van de IMDb Top 250 en heb inmiddels 241 van de 250 gezien (overzicht). Ooit moest ik er nog maar eentje, maar zeker in de lagere regionen wisselt die lijst enorm...
Nix13 Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Leuke site Ram0n, en je bent aardig opweg met de lijst Heb er ook aardig wat gezien maar lang niet zoveel als jij er gezien hebt.
Nix13 Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Net The great gatsby gezien, aardige film in mooie setting. En leonardo is altijd wel goed.
Mesmer Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 Afgelopen week heb ik Rush gezien. http://www.imdb.com/title/tt1979320/ Het verhaal van Niki Lauda en James Hunt. Ik vond het een enorm goede film. (En gezien de rating op imdb ben ik daarin niet de enige). Aanrader!
dappermark Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Gisteravond de film "The Family" gekeken met Robert DeNiro en Michelle Pfeiffer. Verwachtte er niet veel van, maar viel reuze mee. Aanrader als je van een luchtige film houdt met hier en daar wat *pief paf poef* mafia. http://www.imdb.com/title/tt2404311
ram0n Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Afgelopen week heb ik Rush gezien. http://www.imdb.com/title/tt1979320/ Het verhaal van Niki Lauda en James Hunt. Ik vond het een enorm goede film. (En gezien de rating op imdb ben ik daarin niet de enige). Aanrader! Ook gekeken een paar dagen terug, sterke film inderdaad! Dit schreef ik erover: "Bijzonder interessante film over de rivaliteit tussen Nikki Lauda en James Hunt in de jaren '70 binnen de Formule 1. Via sterk acteerwerk en schitterende beelden neemt Ron Howard ons mee naar een tijdperk waarin racen een stuk gevaarlijker was dan tegenwoordig, maar het zijn vooral de twee hoofdpersonages die deze film de moeite waard maken. Dit maakt het vermoedelijk ook geschikt voor filmliefhebbers die niets hebben met F1, al voegt het wel iets toe om de bekende circuits voorbij te zien komen. Tip voor een double feature: Rush en de documentaire Senna zouden zeer goed na elkaar gekeken kunnen worden."
Buffel Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 The wolf of wall Street net gekeken, 3 uur met veel vermaak gekeken. Een aanrader vind ikzelf.
Mikali Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Broken circle breakdown gezien (met heel het oscar gedoe ) mooiste van heel de film was de dode vogel imo
iwan073 Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 Gisteren hebben wij Gravity zitten kijken. Ik snap niet dat op imdb deze film een 8.2 onder 300.000 mensen heeft weten te halen. Wat een bout film zeg
Nix13 Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 Van de week naar kingsman geweest, wel grappigge film verder. Het leukst vond ik het toen je een rosewood bowl TOBS sandelwood te zien kreeg, en mijn wederhelft mij lachend en herkennend aankeek.
Hanskoning Posted October 1, 2017 Posted October 1, 2017 De leukste film die ik denkelijk ooit gezien heb is The Holy Grail van Monty Python, absurde humor.
Recommended Posts