Jump to content

Recommended Posts

Posted

Deel 1 was erg langdradig, gelukkig thuis gekeken en dan geeft dat wat minder. Deel 2 wacht ik ook maar even af voor thuis.

De laatste tijd geen films die we beide echt top vonden. Captain Phillips nog het meeste, maar das geen echte familiiefilm zeg maar.

Posted

Ik moet nog steeds aan deel 2 van LOTR beginnen. Na deel 1 vind ik dat al zo langdradig dat het er niet meer van komt. The Hobbit als soort van spinoff zal er ook wel niet van komen. Ik houd denk ik meer van actiefilms of Ocean 11 achtige verhalen :)

Posted

Ik zit in de -goh-die-heb-ik-lang-niet-gezien! periode.

Verplichte kerstkost: A Christmas. Carol (die van 1984, met George C. Scott)

Gevolgd door Million Dollar Baby, nu Hunt voor the Red October in HD.

Dan staan er nog wat anderen uit de MovieMeter 250 op de rol, dus kan vooruit.

Posted

Ik vond de Hobbit zo'n LOTR kloon, paar mistige figuren die op reis gaan en allerlei avonturen beleven is wat mij betreft een uitgemolken concept. Als filmliefhebber vond ik het spektakel schitterend, maar verhaal is pretty boring!

Onlangs "Pulp Fiction" weer eens gezien, wat een fantastische film blijft dat!

Vanavond ga ik "Olympus Has Fallen" denk ik nog maar een keer kijken.

Posted

Tja, the hobbit is als boek maar eenderde van een deel van Lord of the Rings. Daar kun je best wat geinigs van maken, maar wat ze nu doen gaat mij vooralsnog te ver. Deel 1 vond ik maar zozo, binnenkort eens kijken wat deel 2 te bieden heeft.

Posted

vanavond gaat het of Pacific Rim of Elysium worden.

gewoon lekker actiefilm in het genre bommen en granaten :D

Posted

Afgelopen donderdag ook Hobbit 2 gezien. Supergave film, Kan niet wachten op deel 3.

Maar zo wacht ik ook op deel 3 van de hunger game.

Posted
Mannen avond!

Qua films wel ja. Vriendin houd over het algemeen niet van die zoet sappige film.

Die is meer ( net als mij van de actie films) al kan ik een goed verhaal of mooie plotwendingen ook wel waarderen.

Posted

Als gigantische filmliefhebber met een eigen filmsite mag ik dit topic uiteraard niet overslaan :)

Ik ben zelf ook enige tijd terug flink bezig met het afgaan van de IMDb Top 250 en heb inmiddels 241 van de 250 gezien (overzicht). Ooit moest ik er nog maar eentje, maar zeker in de lagere regionen wisselt die lijst enorm...

Posted

Leuke site Ram0n, en je bent aardig opweg met de lijst :D

Heb er ook aardig wat gezien maar lang niet zoveel als jij er gezien hebt.

Posted
Afgelopen week heb ik Rush gezien.

http://www.imdb.com/title/tt1979320/

Het verhaal van Niki Lauda en James Hunt.

Ik vond het een enorm goede film. (En gezien de rating op imdb ben ik daarin niet de enige). Aanrader!

Ook gekeken een paar dagen terug, sterke film inderdaad! Dit schreef ik erover:

"Bijzonder interessante film over de rivaliteit tussen Nikki Lauda en James Hunt in de jaren '70 binnen de Formule 1. Via sterk acteerwerk en schitterende beelden neemt Ron Howard ons mee naar een tijdperk waarin racen een stuk gevaarlijker was dan tegenwoordig, maar het zijn vooral de twee hoofdpersonages die deze film de moeite waard maken. Dit maakt het vermoedelijk ook geschikt voor filmliefhebbers die niets hebben met F1, al voegt het wel iets toe om de bekende circuits voorbij te zien komen.

Tip voor een double feature: Rush en de documentaire Senna zouden zeer goed na elkaar gekeken kunnen worden."

• 1 month later...
Posted

The wolf of wall Street net gekeken, 3 uur met veel vermaak gekeken. Een aanrader vind ikzelf.

Posted

Broken circle breakdown gezien (met heel het oscar gedoe :-)) mooiste van heel de film was de dode vogel imo

Posted

Gisteren hebben wij Gravity zitten kijken.

Ik snap niet dat op imdb deze film een 8.2 onder 300.000 mensen heeft weten te halen.

Wat een bout film zeg

• 3 years later...
Posted

Van de week naar kingsman geweest, wel grappigge film verder.

Het leukst vond ik het toen je een rosewood bowl TOBS sandelwood te zien kreeg, en mijn wederhelft mij lachend en herkennend aankeek.