Jump to content

PIF Frank Shaving borstel

pjdevos

Recommended Posts

Het is gebeurd, mijn kwastenplankje is vol. Tijd om keuzes te gaan maken. Frank Shaving wordt vaak genoemd als een maker van kwaliteitsborstels. Ik heb een aantal borstels van dit Chinese merk en bijna allemaal zijn ze heel goed. De kwast in onderwerp heeft een zachte knot (22mm) met toch nog wel backbone. Ik pak deze relatief weinig vanwege het handvat, ik geef de voorkeur aan langere handvaten.

Anyway, deze kwast mag op weg naar een nieuw thuis. Het enige dat ik vraag is dat de ontvanger de verzendkosten op zich neemt. Ik kan met Kiala of PostNL versturen. Volgens mij past de kwast niet door de brievenbus.

Iedereen die de kwast graag wil hebben kan dat in dit topic aangeven. Als er meerdere gegadigden zijn zal ik met de bekende website een keuze maken.

Zijn er voorwaarden? Alleen dat je participeert op het forum en niet alleen in de welkom topics of SOTD. Inschrijven tot het nieuwe jaar aanvangt, dus t/m 31 december 23:59

Om deze kwast gaat het:

3f207d6a0fba6c32da85f7b1ded9f159.jpg

Perfecte kwasten,ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier van deze kwast.Zelf laat ik hem voorbij gaan, kan nu al bijna niet kiezen welke kwast te pakken.

Zo, een nieuw jaar, dus de lijst opmaken voor deze PIF. De volgende mensen hebben aangegeven mee te willen doen (in volgorde van aanmelden):

1. creon
  2. donnie
  3. Edsel
  4. Froop
  5. marco
  6. PI56
  7. Mars

Op random.org heb ik een integer laten genereren in de range 1 t/m 7. En Dit was het resultaat:

edc7b8e423745dfc733b816ace4ef678.jpg

Dat is Froop.