bert Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Ik kwam deze site tegen waar je werkelijk prachtige scheerkwasten kunt kopen en samenstellen. Kennen jullie deze al? Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Kijk maar eens op. http://www.zenshave.com/index.php?route=common/home Groeten Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Nee ken ik niet, kan ook niet veel over deze meneer terugvinden ivm feedback. Wel mooie handvaatjes trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Mooie spullen, maar nog nooit van gehoord. Ga jij er (eentje) bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted December 26, 2013 Author Share Posted December 26, 2013 Misschien dat ik er over een paar maand een bestel,ben er nog niet zeker van. Ik heb onlangs veel scheerspullen aangeschaft,dus moet eerst weer even sparen. Ik vind de handvatten erg mooi en zijn ook in verschillende houtsoorten te verkrijgen. Groet Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Misschien dat ik er over een paar maand een bestel,ben er nog niet zeker van.Ik heb onlangs veel scheerspullen aangeschaft,dus moet eerst weer even sparen. Ik vind de handvatten erg mooi en zijn ook in verschillende houtsoorten te verkrijgen. Groet Bert Onze eigen Henk kan ook kwasten maken en bij The Golden Nib kan je alle losse onderdelen bestellen. Volgens mij zitten ze in Canada en dan heb je wel snel een douaneheffing als ze een strikte CN22 policy hebben. Zien er inderdaad wel heel erg mooi uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts