real187 Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 ik zal mij maar ook een voorstellen, zoals het hoort. mijn naam is Roopesh aka real187 aka real_G (tweakers), 35 jaar en al ruim bekend met Old Scool (DE) shaving. ben hier op het forum gekomen via de blog van Diqiu-Long. Begon allemaal 20 jaar geleden zowat. Zag altijd een klein goud doosje van mn ouwe in de badkamer, en vroeg altijd al af wat dat was. Op een dag samen met mn neef, sneeky naar boven, openklikken die handel. kijk mn neef aan, yep uitproberen die handel. (uiteraard zonder enige vorm van baardgroei ) vanaf dat moment is het toch blijven hangen, want na uiteindelijk wat baardgroei te hebben (uiteraard versneld door het testen ervan ). Heb ik in de begin jaren altijd fanatiek nat gescheerd met dat ding, maar is het echter nu wat verzaakt, gebruik nu alles door elkaar, DE/wegwerkkrabbers/gillette fusion, wel altijd nat, altijd met scheerschuim. Na het lezen van de blog op tweakers, is echter de interesse weer opgelaaid. En weer van plan om nu dedicated met DE shavers te werk te gaan, maar ben niet zo`n fan van scheerkwasten (doe het altijd met de hand), zal het ook nu niet gaan gebruiken. ben van plan deze 2 krabber te halen, een Gillette Super speed TTO , en een Gillette Super Adjustable. uiteraard ook 2 Gillette techs gepreorderd via inkoopactie van PastaPipo, voornamelijk anderen te laten uittesten/overhalen voor deze manier van scheren. laters. RkC
marzman Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Welkom Real187. Welke krabber had je? Ik denk dat je scheerschuim uit spuitbussen gebruikt aangezien je schrijft je handen te gebruiken?
Marcel Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Welkom Roopesh! Die Super adjustables zijn een nieuwe hit geloof ik
ocellaris Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Welkom real187! Ik lachte m´n vader altijd uit met dat ouderwetse kwastje en idem scheermes, boy oh boy wat had die man gelijk
marzman Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Welkom real187! Ik lachte m´n vader altijd uit met dat ouderwetse kwastje en idem scheermes, boy oh boy wat had die man gelijk Ik heb mijn pa dat eigenlijk nooit zien gebruiken, maar dat moet hij ook wel gedaan hebben. Nu is hij een hater
Guest Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Welkom real187, Leuk om te zien dat mensen zich aanmelden hier nadat ze mijn blog gelezen hebben
real187 Posted June 26, 2013 Author Posted June 26, 2013 Welkom Real187. Welke krabber had je? Ik denk dat je scheerschuim uit spuitbussen gebruikt aangezien je schrijft je handen te gebruiken? laatste krabber was een merkloze zogenaamde gold plated (tech systeem) voor een 5 euro zoiets in Suriname. helaas heb ik geen DE`s meer in huis, zit nou op een setje wegwerp. heb trouwens nooit Old scool Gillette DE`s gebruikt, altijd naamloze. Zal eens kijken of ik nog mn oude kan vinden. idd spuitbus materiaal (sanex hypo), ga nog ff creme/zeep proberen Welkom Roopesh! Die Super adjustables zijn een nieuwe hit geloof ik ja idd, maar de prijzen van een fatboy zijn te gek voor woorden, next best thing
Frans Posted June 28, 2013 Posted June 28, 2013 Hallo Roopesh, Wat een leuk verhaal om te lezen! Veel plezier op dit forum.
Recommended Posts