meemai Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Kon geen soortgelijk topic vinden en als dat er wel is sorry. Fijne kerst allen! En een fijn nieuwjaar. Ik zal er dan ook weer zijn misschien wel misschien niet. Persoonlijke omstandigheden voor die gene die zich afvragen waarom ik zo lang niet gepost heb. Maar wilde toch even iedereen een fijne kerst wensen en zulks!
Marcel Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Dit is pas de eerste kerst voor dit forum, dus geen zorgen! Goed weer wat van je te horen en iedereen een fijne kerst toegewenst.
pjdevos Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Mooi dat je een teken van leven hebt gegeven. Voor jou en eenieder fijne dagen!
Snowmiss Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Fijne dagen allemaal en veilig het nieuwe jaar in. @Meemai: sterkte
talibeard Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Bedankt meemai en jij, evenals alle andere leden trouwens, ook fijne dagen toegewenst!.
Barbiere di Figaro Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Ook van ons aan iedereen op het forum fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Sterkte Meemai.
marco Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Mark, ik hoop op een voorspoedig herstel! Voor iedereen een gezellige kerst!
PI56 Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Hallo Meemai. Goed om even wat van je te horen. Iedereen een goede, gezellige kerst toegewenst.
marco Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 Mark, ik hoop op een voorspoedig herstel!Voor iedereen een gezellige kerst! oke, dat moet eigenlijk beter kunnen, dus bij deze: Ik hoop dat iedereen twee waanzinnig mooie dagen beleeft, met de mensen waar je van houdt. Ik wens jullie veel gezelligheid, liefde en gelach. Dat de tafel vol mag staan met heerlijk eten en dat jullie glazen gevuld mogen zijn met de heerlijkste wiskey of wat je ook gaat drinken. Ik hoop voor iedereen op een heerlijke shave morgen, uiteraard zonder irritatie, burn of ingegroeide haren. En dat we allemaal maar mooie kado's zullen krijgen en geven. Heren, nogmaals veel geluk, gezondheid en liefde voor deze natte kerst. Veel plezier! (oke, ik zal nu kappen met zoetsappig doen, het zal de kerstgeest wel zijn )
DoubleB Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Fijne kerst allemaal! Goed van je te horen, Meemai.
Snuff Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Wij zijn niet katholiek en vieren Kerstmis niet maar proberen anderen die het slecht hebben (als je dat zo mag noemen hier in Belgie) toch wat extra's te bezorgen want deze dagen zijn voor hun extra moeilijk. Iedereen een prettig eindejaar!
Shaggy Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Voor allen hele fijne en gezellige dagen toegewenst. En om on-topic te blijven:
donnie Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 Fijne dagen gasten! Dat jullie allemaal maar weer veilige scheerkilometers mogen maken volgend jaar en jullie zeep voorraad gestaag mag groeien
Thorical Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Iedereen en ook zijn omgeving gezondheid en tevredenheid in het nieuwe jaar toegewenst. Scheert voorzichtig doch beslist. En qua forum laten we gewoon lekker zo door gaan.
Recommended Posts