Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben, eerlijk gezegd ik weet niet hoe lang geleden, denk zo'n 12 jaar begonnen met het scheren met een krabber, een Muhle traditional R98. Verschillende mesjes geprobeerd van Merkur, Feather etc. en uiteindelijk bij Astra uitgekomen als favoriet mesje. Toch niet helemaal tevreden en uiteindelijk een R41 kop aangeschaft, werkt al veel beter. 

Toch heb ik het idee dat het allemaal wat beter kan, ik zie mooie scheermessen van Blackland, Tatara en lees mooie reviews, maar mijn twijfels of dat zoveel verschil gaat maken, dus toch de stap gezet om eens lid te worden van dit forum.

Tja wat is nog meer belangrijk om over mijzelf te zeggen. volgens mij is dat het belangrijkste en anders komt dat vanzelf wel.

• I like it 8
Posted

Welkom hier, en zoveel mensen, zoveel meningen. Dus het blijft toch echt een kwestie van zelf uitproberen. Maar maak ons vooral deelgenoot van je zoektocht!

Posted

Dankjewel allemaal, weet iemand misschien of het op een of andere manier mogelijk is om bijvoorbeeld de tatara amakuni ergens te testen ofzo? het zijn flinke bedragen om zo uit te geven zonder te weten of het lekker scheert.

• Agreed 1