Jump to content

Six Shooter Shaving Brush.

ShockWave_Omega

Recommended Posts

Tijdens mijn werk heb ik redelijk wat tijd over tussen de verschillende calls door.

Dan ga je een beetje rondkijken naar aparte zaken. Ik kwam hier nogal wat aparte kwasten tegen :P. Ik heb er dus zelf geen en kan er helaas ook weinig over vertellen maar vindt het design wel erg gaaf.

Ze hebben er ook andere "law enforcement" inspired scheerspullen. :mrgreen:

Idee is qua design wel erg leuk gevonden. Zo is er ook een scheerkwast met een RVS handvat van iKon.

Kost ook een bak met geld. Ik weet wat het kost om dingen van RVS te laten maken en daar wordt je niet vrolijk van.

Zo zijn er nog wel een paar materialen zoals titanium (4x zo duur als rvs) en brons dat zoutwaterbestendig is,

(kun je hele mooie handles van maken) waar ik wat mee zou willen doen.

Als ik de lotto zou winnen, dan kan ik in een keer mijn ontwerpen laten fabriceren....maar of het slim is...haha

De mensen moeten het nog wel willen kopen/hebben natuurlijk.

Titanium handles voor krabbers en handles voor scheerkwasten *kwijl*

Dan weegt het gelijk ook niets meer he? Dan is je stalen mesje het zwaarste onderdeel van je krabber. Hele balans naar de knoppen :D

Het is een beetje als ivoren kwasthandvatten. Het ziet er mooi uit en voelt luxe, maar het scheert er niets beter om. Maar als ik geld als water had, had ik het ook willen hebben :D

Ik zou het wel supermooi vinden (mn trouwring is ook titanium)

Alleen het weegt idd geen drol meer dan, is niet kapot te krijgen (je kan er mee gooien wat je wilt, maar stuk gaan, ho maar!

Mesje weegt niet het meeste dan hoor ;)

Ik zou het wel supermooi vinden (mn trouwring is ook titanium)

is niet kapot te krijgen (je kan er mee gooien wat je wilt, maar stuk gaan, ho maar!

Zo vaak je ring proberen weg te gooien? :twisted:

Maar ik vind het inderdaad ook zeer ruig uitzien!

Titanium handles voor krabbers en handles voor scheerkwasten *kwijl*

Dan weegt het gelijk ook niets meer he? Dan is je stalen mesje het zwaarste onderdeel van je krabber. Hele balans naar de knoppen :D

Het is een beetje als ivoren kwasthandvatten. Het ziet er mooi uit en voelt luxe, maar het scheert er niets beter om. Maar als ik geld als water had, had ik het ook willen hebben :D

Die ivoren kwasthandvatten zijn van imitatie ivoor, echt ivoor mag volgens mij niet echt verhandeld worden, maar ben wel eens erover dat het geen praktisch nut heeft.

Mammoet ivoor of ivoor van voor 1949 oid mag wel verhandeld worden, al dan niet vergezeld van een certificaat. Aan imitatie ivoor is niks exclusiefs natuurlijk ;)

Maar is titanium zo exclusief dan? Ik heb een Seiko met titanium behuizing en band, hoewel niet bepaald gratis was dat geen spuugduur horloge hoor. Je praat wel over andere hoeveelheden als je het over een handvat van een kwast hebt natuurlijk.

titanium is een redelijk exclusief materiaal ja :) word o.a gebruikt in de vliegtuig en race industrie :) en werkt voor juwelen ook fijn :)

Voordeel is van titanium dat als het niet uitzet als het warm word, het is hypoallergeen (handig met juwelen, er zijn mensen met allergie voor zilver of goud of nikkel) superlicht, eigenlijk niet kapot te krijgen en redelijk makkelijk te bewerken :)

Voor degenen die van "zwaar" houden, kan ik ook eens informeren wat het kost

om een handle van Wolfram te laten maken. Is zeer bekend in de dartwereld als Tungsten.

Zou wel mooi zijn denk ik. Het is bovendien ook erg sterk en zwaar als het spreekwoordelijke dieplood.

Bij een titanium razor handle zou de kop van rvs of messing het zwaarste deel zijn.

Nee, dat is wel grappig, maar niet echt slim om te (laten) maken.

Ik heb titanium op mijn smartphone hoor, ik heb een titanium backup :lol:

Dan weet ik er ook nog een...mijn schoonzus is aan het kijken voor een Titanium Ka maar das een Ford.