bert Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Ik ben op zoek naar de Castle Forbes lime en de lavendel scheercreme. Wie weet waar ze op voorraad zijn zodat ik ze kan bestellen? Alle tips zijn welkom. Groeten Bert
DoubleB Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Wordt bij mij weten niet in Nederland verkocht. Probeer Executive-shaving in Engeland of Gifts&Care in Spanje eens.
bert Posted December 23, 2013 Author Posted December 23, 2013 Wordt bij mij weten niet in Nederland verkocht. Probeer Executive-shaving in Engeland of Gifts&Care in Spanje eens. Ik had op de site gekeken maar was niet op voorraad,tevens gekeken op de site van the different scent. Ook deze had had de castle forbes niet op voorraad. Ik vind het wel jammer dat deze creme niet in nederland wordt verkocht,want het schijnt een zeer goede creme te zijn met een hele fijne geur.
DoubleB Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Ai das jammer. Even wachten dan maar denk ik. Het is idd een top creme, heb de Lime en Cedarwood.
pjdevos Posted December 23, 2013 Posted December 23, 2013 Wordt bij mij weten niet in Nederland verkocht. Probeer Executive-shaving in Engeland of Gifts&Care in Spanje eens. Ik had op de site gekeken maar was niet op voorraad,tevens gekeken op de site van the different scent. Ook deze had had de castle forbes niet op voorraad. Ik vind het wel jammer dat deze creme niet in nederland wordt verkocht,want het schijnt een zeer goede creme te zijn met een hele fijne geur. Als ik kijk heeft executive shaving ze gewoon op voorraad...
Nix13 Posted December 24, 2013 Posted December 24, 2013 De Lime zie ik er niet meer tuussenstaan, maar die heb ik hier besteld http://www.shaving.ie/products/castle-forbes-lavender-essential-oil-shave-cream.html
bert Posted December 24, 2013 Author Posted December 24, 2013 De Lime zie ik er niet meer tuussenstaan, maar die heb ik hier besteldhttp://www.shaving.ie/products/castle-forbes-lavender-essential-oil-shave-cream.html Ik heb de lime op de site gevonden alleen is ook niet op voorraad. Ik heb ook geen drukte dan maar even wachten. Bedankt iedereen voor de tips. Groeten Bert
Recommended Posts