Jump to content

Recommended Posts

Posted

De laatste tijd komen er best wel wat nieuwe krabbers op de markt, hier is er weer een. De Razorock Next Level.

Hier meer info

Ben wel benieuwd hoe die ontvangen gaat worden? Hoewel ik zelf redelijk terughoudend ben (geworden) met nieuwe krabbers, vooral omdat ik erg tevreden ben met wat ik zelf (nog) heb op het moment. 

spacer.png

Ben benieuwd.

• I like it 2
  • Thanks! 1
  • bartje-p changed the title to Weer nieuwe krabber op de markt: Razorock Next level
Posted

Nu heb ik al redelijk wat scheermessen maar ik ben ook wel fan van het merk Razorock en deze variant heeft mij ook op zich ook wel nieuwsgierig gemaakt maar de variant die ik zou willen is bij italian Barber nu uitverkocht (next level 85).

Dat gezegd hebbende hoeveel zal het in de praktijk echt schelen met een Gamechanger 084 bv denk ik dan.

Nieuw mes Razorock = altijd leuk.

• I like it 1
  • Haha 1
Posted

Op zich klopt dat wel maar ja ze spelen ook in op de mensen met “fear of missing out”.

• Haha 1
Posted
13 uren geleden, Ric325i zei:

Naast de “next level” komt er ook een “recurve” aan..

Op een USA forum is die al langer beschikbaar…. En beschreven. Mooi kan ik hem niet vinden. Krijgt wel goede reacties geloof ik.

• I like it 1
Posted
18 uren geleden, Stoppel zei:

Wat is eigenlijk de bedoeling van die ‘recurve’?

Volgens Italian Barber:

The Recurve head design uses two precisely engineered curves to gently tighten and strengthen the razor blade before it touches your skin. This built-in pre-tension keeps the blade firm and steady, reducing flex and chatter when cutting through coarse or dense stubble. The result is an incredibly smooth, controlled shave with far less tugging.

• I like it 1
  • 3 months later...