bartje-p Posted January 5 Posted January 5 Parker komt binnenkort schijnbaar met een nieuwe krabber. Redelijk mild, in alu als ik het goed zie. Parker op facebook Hier op insta Mijn hart gaat niet meteen harder kloppen moet ik zeggen. 1
Ric325i Posted January 5 Posted January 5 Ik sta ook niet vooraan om em uit te proberen… Dat gezegd hebbende wie weet scheert ie wel geweldig maar dan hoor ik dat later wel. 1
bartje-p Posted January 5 Author Posted January 5 Eens. Om te zien vind ik hem ook mee, goed afgekeken van Tatara bijna?
bartje-p Posted January 6 Author Posted January 6 Hij is al beschikbaar zie ik nu.... $65,- Benieuwd wat die gaat kosten als hij naar deze kant komt (EU)? Met 2 lengte grepen mogelijk. classic XL greep
Pim 2 Posted January 6 Posted January 6 Ik vind de kleurencombinatie raar, maar als hij goed scheert zou ik dat eventueel kunnen vergeven. Alleen dat gewicht. Ik behoor tot de school die vindt dat het gewicht van de krabber het werk moet doen, en dan is 39g echt wel beneden mijn maat. 1
bartje-p Posted January 6 Author Posted January 6 @ Pim 2 heb ik ook lang gedacht / verwacht. Maar bij bijv. een Henson (sinds kort) of een Schick krabber (tijd geleden) vind ik dat lichte(re) gewicht juist weer een voordeel, omdat je zelf veel invloed hebt op hoe je scheert. Ieder zijn ding gelukkig! 1
Ric325i Posted January 6 Posted January 6 Ik vind het allebei wel wat hebben hetvovergrote deel van mijn krabbers is van RVS maar ook de paar aluminium krabbers die ik heb vind ik wel prettig. 1
Recommended Posts