Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft iemand ervaring met deze scheercreme en de bijpasssende aftershave? Ik ben vooral geïnteresseerd in de geur en de scheerkwaliteiten van dit product. Waarom is de AS in vergelijking met de zeep zo duur?

• Tati1050 changed the title to TOBS Oud
Posted

Ik vraag dit ook omdat ik eerder al de Jermyn Street gebruikte, maar daar was ik niet zo enthousiast van.

Posted

Geur kan ik niet zoveel over zeggen maar de scheerkwaliteiten van de TOBS crèmes die ik heb gebruikt vind ik vergelijkbaar in kwaliteit. En die is wat mij betreft prima.

Posted

Geur vind ik niet zo sterk, zeg maar zwak. Scheerkwaliteiten zijn wel dik in orde. Met een heel klein beetje crème schuimt het enorm. AS heb ik niet

• I like it 1
Posted

Ik heb wel eens een paar TOBS samples uitgeprobeerd en die scheercrèmes zat geen verschil tussen qua gebruik. Allemaal prima! Ik merkte wel verschil qua geur: sommigen roken sterker, of de geur bleef na afloop langer hangen etc. Alleen, nou weet ik niet meer uit mijn hoofd wat ik van die Oud vond, alleen nog dat er in mijn notities stond dat de Royal Forest en Tobacco Leaf me het best bevielen en de rest minder.

Welke aftershave bedoel je, de lotion of the cream? Geen ervaring met lotion.

• I like it 1