Jump to content

rasoigoodfellas.eu bestaat niet meer.... .com in Italiaans... en nu?

Recommended Posts

Posted

De meesten van jullie weten wellicht dat rasoigoodfellas.eu niet meer bestaat, alleen nog de .com variant. Nu heb ik al een paar keer gekeken of die er ook in een Engelstalige versie is, maar niet kunnen vinden. Ook mijn login van .eu werkt hier niet. Is dat ook jullie ervaring? 

Nieuwe login maken is geen probleem, maar de Itialiaanse taal vind ik toch wat lastig lezen ;-) Hoe doen jullie dat? Zie ik wat over het hoofd, of gebruiken jullie een of andere automatische vertaling van de hele website?

Posted

Dat dacht ik al..... las toevallig net op facebook in een scheergroep dezelfde vraag.... en antwoord.

ps: ben benieuwd of zij dit jaar ook weer black friday deals gaan hebben... waarschijnlijk wel ;-) 

• Agreed 1
Posted

Ingebruikname ook de vertaalfunctie al vind ik de eigenaren van de site wel wat tekort schieten richting de eu kopers van hun producten.

Volgens mij komt er eerst een stress test met 25% korting…

• I like it 1
Posted

Vertaaloptie van je webbrowser eens proberen?

Ik gebruik Brave en dan kan ik, via rechtermuisknop, kiezen voor translate to English.

Edit: in Brave werkt dat voor geen meter maar in Edge wel aardig zo te zien:

image.thumb.png.86425f3efed67806c3dbe903b7c90f48.png

• I like it 1
Posted

In Firefox werkt het ook wel, maar daar moet je eerst Select All (Ctrl+A) doen voordat je onder het rechtermuismenu de optie Translate to krijgt.

Alleen, hij vertaalt dan ook bijvoorbeeld Wholly Kaw naar Geheel Kaw.

• Haha 2
Posted
Op 29-10-2025 om 21:35, bartje-p zei:

In brave werkt het ook hoor, met het vertaalicoontje in de adresbalk

I know maar dan werkt het voor mij nog steeds niet. Kan zijn 1 van de addons roet in het eten gooit :D 
Edit: I stand corrected! Bij de 2e test werkte het idd gewoon al duurde het ff langer. :) 

Posted
On 10/29/2025 at 12:30 PM, bartje-p said:

Nieuwe login maken is geen probleem, maar de Itialiaanse taal vind ik toch wat lastig lezen

Het is eigenlijk vreemd dat ze een .com domein gebruiken voor een site die alleen in het Italiaans is.

Oh?

Dit zal toch niet een stiekeme suggestie van ze zijn tot een I-exit uit de unie? O.o

Posted

Ze hebben ook de tarieven aangepast voor verzending naar NL/B. Het is nu € 69 (via Fedex) of €99 (via DHL) minimum om gratis verzending te krijgen(was €29)

• Thanks! 1