bartje-p Posted October 28 Posted October 28 Deze krabber zit eraan te komen, mits er voldoende animo is via kickstarter. Ik heb de 3D plastic versies getest, en was uiteindelijk redelijk onder de indruk. Kickstarter project, meer info is HIER te vinden. Overigens zal het geen goedkope krabber worden, denk aan €200+ voor een versie met 1 basisplaat en 1 greep. Er zijn 3 platen en 2 grepen mogelijk straks. Overigens zijn er her en der ook al eerste testen te lezen van eerste RVS versies en die beloven veel goeds! Dus voor de krabber liefhebbers, ik zou het zeker in de gaten houden. En nee..... ik heb geen banden met deze Zweedse maker. 6
bartje-p Posted October 28 Author Posted October 28 Mocht je nog wat terug willen lezen, hier beginnen mijn ervaringen met deze testkrabbers in mijn Eigen topic
Niek Posted October 28 Posted October 28 5 uren geleden, bartje-p zei: Deze krabber zit eraan te komen, mits er voldoende animo is via kickstarter. Ik heb de 3D plastic versies getest, en was uiteindelijk redelijk onder de indruk. Kickstarter project, meer info is HIER te vinden. Overigens zal het geen goedkope krabber worden, denk aan €200+ voor een versie met 1 basisplaat en 1 greep. Er zijn 3 platen en 2 grepen mogelijk straks. Overigens zijn er her en der ook al eerste testen te lezen van eerste RVS versies en die beloven veel goeds! Dus voor de krabber liefhebbers, ik zou het zeker in de gaten houden. En nee..... ik heb geen banden met deze Zweedse maker. 2 2
Recommended Posts