Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik meen me te herinneren dat iemand die eerder al eens gekocht had.... krabber was volgens mij ok, mesjes geloof ik niet?

Posted

Ik heb vandaag boodschappen gedaan, en die krabber was al weg. Ze hadden nog wel de shavette.
Dus nou weet ik niet wat ik me op m'n hals gehaald heb.

Lidl-Shavette.jpg

Maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt, dan van iets dat je nooit gedaan hebt...

• I like it 1
  • Haha 4
Posted
47 minuten geleden, Pim 2 zei:

Maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt, dan van iets dat je nooit gedaan hebt...

Ik heb liever spijt van dat ik niet voor de trein ben gesprongen, dan...

• Agreed 1
  • Haha 2
Posted
1 uur terug, iwan073 zei:

Ik heb liever spijt van dat ik niet voor de trein ben gesprongen, dan...

Oh, ik weet niet of scheren met een shavette vergelijkbaar is met jezelf voor de trein gooien. Zo erg zal dat toch niet zijn?

• Haha 2
Posted

Er zijn review filmpjes van dit mes op YouTube naar verluid is het een vrij mild scheermes. Beetje Ali express uitstraling maar goed das logisch voor dat geld. Aan de ene kant heb ik zoiets van leuk om een keer mee te scheren aan de andere kant heb ik zoiets van das dan weer een kastenvuller …

• Haha 1
Posted

Je kan met een shavette heel eenvoudig en veilig je spiergeheugen voor het scheren met een shavette/open mes oefenen. Gewoon door er geen mesje in te doen. Zo merk je vanzelf waar het lastig voor je wordt zonder dat je jezelf gelijk snijdt.

Persoonlijk ben ik geen betere shavette tegengekomen dan de Feather Artist Club.

• I like it 2
  • Agreed 1
Posted
1 uur terug, JvdK zei:

Je kan met een shavette heel eenvoudig en veilig je spiergeheugen voor het scheren met een shavette/open mes oefenen. Gewoon door er geen mesje in te doen.

Dat zou misschien een goed idee geweest zijn.