greyzer Posted October 14, 2025 Posted October 14, 2025 Heeft iemand de krabber die deze week bij de Lidl ligt al geprobeerd? https://www.lidl.nl/p/cien-schaar-of-scheermes/p10021116#searchTrackingMasterId=Product.10021116&searchTrackingTitle=Schaar+of+scheermes&searchTrackingPageSize=48&searchTrackingPage=1&searchTrackingEvent=click&searchTrackingId=Product.10021116&searchTrackingQuery=scheermes&searchTrackingOrigPos=1&searchTrackingPos=1&searchTrackingOrigPageSize=48&searchTrackingChannel=NL&list=search/scheermes 2
Pim 2 Posted October 14, 2025 Posted October 14, 2025 Nou, er staat bij "vanaf 18/10", dus ik vermoed van niet. 3
bartje-p Posted October 14, 2025 Posted October 14, 2025 ik meen me te herinneren dat iemand die eerder al eens gekocht had.... krabber was volgens mij ok, mesjes geloof ik niet?
Pim 2 Posted October 18, 2025 Posted October 18, 2025 Ik heb vandaag boodschappen gedaan, en die krabber was al weg. Ze hadden nog wel de shavette. Dus nou weet ik niet wat ik me op m'n hals gehaald heb. Maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt, dan van iets dat je nooit gedaan hebt... 1 4
iwan073 Posted October 18, 2025 Posted October 18, 2025 47 minuten geleden, Pim 2 zei: Maar je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt, dan van iets dat je nooit gedaan hebt... Ik heb liever spijt van dat ik niet voor de trein ben gesprongen, dan... 1 2
Pim 2 Posted October 18, 2025 Posted October 18, 2025 1 uur terug, iwan073 zei: Ik heb liever spijt van dat ik niet voor de trein ben gesprongen, dan... Oh, ik weet niet of scheren met een shavette vergelijkbaar is met jezelf voor de trein gooien. Zo erg zal dat toch niet zijn? 2
Ric325i Posted October 18, 2025 Posted October 18, 2025 Er zijn review filmpjes van dit mes op YouTube naar verluid is het een vrij mild scheermes. Beetje Ali express uitstraling maar goed das logisch voor dat geld. Aan de ene kant heb ik zoiets van leuk om een keer mee te scheren aan de andere kant heb ik zoiets van das dan weer een kastenvuller … 1
JvdK Posted October 19, 2025 Posted October 19, 2025 Je kan met een shavette heel eenvoudig en veilig je spiergeheugen voor het scheren met een shavette/open mes oefenen. Gewoon door er geen mesje in te doen. Zo merk je vanzelf waar het lastig voor je wordt zonder dat je jezelf gelijk snijdt. Persoonlijk ben ik geen betere shavette tegengekomen dan de Feather Artist Club. 2 1
Pim 2 Posted October 19, 2025 Posted October 19, 2025 1 uur terug, JvdK zei: Je kan met een shavette heel eenvoudig en veilig je spiergeheugen voor het scheren met een shavette/open mes oefenen. Gewoon door er geen mesje in te doen. Dat zou misschien een goed idee geweest zijn.
Recommended Posts