bartje-p Posted October 6, 2025 Posted October 6, 2025 Van Tatara razors, die we ondertussen wel kennen, komt er binnenkort een nieuw merk op de markt zag ik net. Best wel nieuwsgierig naar scheergedragen prijsstelling moet ik bekennen. Natu Bijbehorende tekst van Tatara razors (via Amerikaans forum): "Dear shaving enthusiasts, As some of you may know, our team has been behind Tatara Razors, a brand built on precision engineering, craftsmanship, and sustainability. Over the years, Tatara has become a trusted choice for many wet shavers who appreciate the performance and elegance of a traditional safety razor. But we also realized something important: Not everyone feels ready to jump straight into safety razors. Some users are looking for a solution that’s more familiar, easier to handle, and friendlier on the wallet, without giving up the eco-conscious values we care about. That’s why we’re thrilled to introduce NATU, a new shaving brand for men and women. NATU was created for those who want: The ease and familiarity of a cartridge-style shave A skin-friendly experience with less irritation An affordable solution with low-cost products & blades A sustainable alternative to disposable plastics It’s designed as a bridge between the simplicity of cartridges and the eco-friendly, high-quality world of traditional wet shaving. We’ll be launching NATU soon on Kickstarter, and we’d love for you to follow along, share your thoughts, and join us on this new journey." Subscribe here (Sign up to get our offer - https://omniform1.com/forms/v1/landingPage/68d1518d9148d28c3e9899e7/68dd4f8a16563cbcfdfceb60 ) for the chance to get it at a big launch discount! Best regards, João, TATARA & NATU Team 2
bartje-p Posted October 6, 2025 Author Posted October 6, 2025 En ik kreeg net een bevestigingsmail met meer info via deze website 1
bartje-p Posted October 10, 2025 Author Posted October 10, 2025 Kreeg vandaag nog meer info. Inderdaad een single edge (half DE formaat) krabber met flexibele kop, ik vermoed aluminium. Met magnetische kop voor bevestiging van het mesje. Ik ben toch wel nieuwsgierig moet ik bekennen…. 1 1
Magic666 Posted October 11, 2025 Posted October 11, 2025 Als ze de blade-gap en blade-exposure hetzelfde houden als de Masamune wordt het interresant... 1
Julyan Posted October 16, 2025 Posted October 16, 2025 Ik heb maar gekickstartered. Nu nog early bird. the extra early bird was al weg. we zien wel of die het haalt. Waarschijnlijk wel want ze zijn al op de helft met nog 27 dagen te gaan. We zien wel 2
Magic666 Posted October 16, 2025 Posted October 16, 2025 Ik ben Tatara fan dus heb ook de early bird gedaan 2
bartje-p Posted October 17, 2025 Author Posted October 17, 2025 ben benieuwd wat jullie meningen zijn straks... ik hou het in de gaten 2
Magic666 Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 Ik ben sowieso fan van het single edge gebeuren, je blijft Nederlander hè De Twig van Leaf ook in mijn bezit maar qua comfort wint de Masamune het met een straatlengte. En nu dus een SE van hun makelij... dat moet win-win zijn zou je zeggen... en zo niet? Och, voor die prijs gun ik het ze ook wel. 2
Pim 2 Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 1 uur geleden, Magic666 zei: Ik ben sowieso fan van het single edge gebeuren, je blijft Nederlander hè De Twig van Leaf ook in mijn bezit maar qua comfort wint de Masamune het met een straatlengte. En nu dus een SE van hun makelij... dat moet win-win zijn zou je zeggen... en zo niet? Och, voor die prijs gun ik het ze ook wel. Voor die prijs, zei je? Maar er is op die website geen sprake van een prijs. Wat is de prijs? (Ik ben ook Nederlander hè.) 1
Magic666 Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 Via Kickstarter nog: 49 Euro incl verzendkosten.
Julyan Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 En je kan gewoon normale mesjes dubbelvouwen en al het goed is breken ze dan en heb je 2 single edge mesjes. Beetje voorzichtigheid is geboden natuurlijk. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar naar zeggen zou het moeten werken
Magic666 Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 Het dubbelvouwen is zo gedaan: in de verpakking gewoon vouwen en je hoort de knak. In de Twig werkt het prima, ook met magneetjes dus zo heel anders zal dit niet werken Ik hoop wel dat de krabber, net als de Masamune, een beter comfort heeft dan de Twig. (al was die al niet slecht hoor maar toch altijd wel wat burn na afloop) Edit: de early bird is ook al weg, nu heb je nog de KS special voor 49 Euro, daar komt dan 10 Euro verzendkosten bij. 2
Julyan Posted October 17, 2025 Posted October 17, 2025 3 hours ago, Magic666 said: Edit: de early bird is ook al weg, nu heb je nog de KS special voor 49 Euro, daar komt dan 10 Euro verzendkosten bij. gek als ik nu kijk zijn er nog 74 left of 100 voor de 39eur + verzendkosten
bartje-p Posted October 18, 2025 Author Posted October 18, 2025 Er was,ook een early bird voor 29,- Die is wel al weg. ik heb hem toch ook maar gesteund, ben benieuwd. 1
Tjebbe Posted October 18, 2025 Posted October 18, 2025 17 uren geleden, Julyan zei: En je kan gewoon normale mesjes dubbelvouwen en al het goed is breken ze dan en heb je 2 single edge mesjes. Beetje voorzichtigheid is geboden natuurlijk. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar naar zeggen zou het moeten werken Dat gaat prima, zeker als je het in het papiertje, de wikkel waarin de mesjes komen, doet. 2
pern Posted October 19, 2025 Posted October 19, 2025 Ook maar ingeschreven op de early bird. Het ziet er wel interessant uit. 1
bartje-p Posted October 20, 2025 Author Posted October 20, 2025 Ze ziten ondertussen op 72% van het totaal te behalen streefbedrag. Dus mocht je nog een paar euro's over hebben en ze willen steunen, leef je uit 1
bartje-p Posted October 27, 2025 Author Posted October 27, 2025 je kunt je dus nog steeds aanmelden, maar het doel is al behaald 2
Recommended Posts