Jan Zoethout Posted August 29 Posted August 29 Al heel lang lijm ik borstelkopjes in handvatjes met mijn favoriete lijm Bison Kombi Pro XL. Nu is mijn lijm op, en moet ik op zoek naar nieuwe. Helaas is de Bison Kombi Pro XL uit het assortiment - de vervanger zou Bison Kombi Power zijn, volgens de firma Bison. Maar .... ik heb het spul geprobeerd, het komt nog niet in de buurt .... Iemand een suggestie voor een goed alternatief ?
Julyan Posted August 29 Posted August 29 wordt normaal niet silicone gebruikt? moet het zelf ook uitzoek want er een Knoop losgekomen van m'n Maseto 3 band.
Jan Zoethout Posted September 2 Author Posted September 2 On 8/29/2025 at 7:16 PM, Julyan said: wordt normaal niet silicone gebruikt? moet het zelf ook uitzoek want er een Knoop losgekomen van m'n Maseto 3 band. Gebruik Bison Kombi Snel - maar zorg er wel voor dat je binnen 5 minuten alles op z'n plaats hebt. Heb ik ook gedaan, en met een goed plan kun je veel doen in 1, 2 minuten ... 2 1
dhr K Posted September 3 Posted September 3 Die Bizon Kombi Snel werkt goed. Althans bij mijn reparatie is alles goed gegaan en zit het vast 1
Jan Zoethout Posted September 5 Author Posted September 5 On 9/3/2025 at 2:00 PM, dhr K said: Die Bizon Kombi Snel werkt goed. Althans bij mijn reparatie is alles goed gegaan en zit het vast Klopt - Kombi Snel werkt uitstekend. Mijn enige bezwaar is de korte verwerkingstijd, dat kan wel ooit een nadeel zijn. 2
Lampuhkap Posted September 5 Posted September 5 Als het permanent moet, weet ik het niet maar voor flexfit zeg maar, de Permatex https://www.permatex.com/products/adhesives-and-sealants/adhesives-sealant/permatex-clear-rtv-silicone-adhesive-sealant-3-oz/ die heb ik in gebruik 1
Recommended Posts