Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ohhhh dus dit is de bedoeling.

Ik zie eindelijk hoe ik goed geschoren moet worden.
Wow.
Het is een hoofdzaak, een professionele hoofdzaak.

Dat gepruts van mij iedere morgen in de badkamer, het leven kan nog veel mooier zijn dan dat. (met geluid is dit leuker)

Ik zeg wow.

Ben even weg.
Zo terug.
Even een Japanse barbierse zoeken in de boomgaard.

Heb je die scharen aan haar gordel gezien?
Volgens mij volgt er een serieus gesprek met mijn vrouw, dus als ik morgen een blauw oog heb, dan weet je hoe dat komt :D

• I like it 1
  • Haha 4
Posted

Zijn gezicht scheert ze met een gaaf mes, maar zijn baard met een cartridge?!

Die massages... ik voelde het gewoon

• Haha 1
Posted
12 hours ago, mifi said:

Volgens mij volgt er een serieus gesprek met mijn vrouw

Ze vond het nogal overdreven om naar Japan af te reizen voor een scheerbeurt xD

• Haha 1
Posted

Mij staat nog steeds, met stip, de kapper in Odessa in Mei 2000 in het geheugen. Behalve het onvermogen om normaal met elkaar te communiceren (zij spraken alleen Oekraïens en Russisch, en ik beiden niet 😁) maar ook de hoofdmassage na het knippen en scheren was een belevenis. In Nederland zouden ze ervoor opgepakt zijn voor minimaal een poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel door het hoofd van de romp te proberen te trekken. Ik heb me een rolstuip gelachen toen een maat van me in de stoel zat. Tot hij riep dat ik de volgende klant was…😳😳

De knippende baboesjka’s lachten zich een rolstuip toen ze door hadden dat wij de knipbeurt en fooi best in US-dollars wilde betalen (wat verboden was). De prijs was dermate laag dat we ons niet het hoofd braken over de wisselkoers en een dikke fooi achterlieten.

• I like it 3
  • Haha 1