Tati1050 Posted June 6 Posted June 6 Ik vind het vreemd dat de winkels die ik overigens digitaal regelmatig bezoek en die vermeld staan onderaan het hoofdscherm van dit forum, zo weinig de kans te baat nemen om iets van zich te laten horen. Toch een ideale plaats om bv. nieuwigheden bekend te maken bij de natscheerdersgemeenschap, of vergis ik me? 1 4
ChrisVanMeer Posted June 7 Posted June 7 Helaas volledig met je eens. Van menig winkel hadden we regelmatig acties of bepaalde kortingen maar dat is helemaal opgedroogd. Waarom dit zo is, is mij onbekend. Als er een nieuwe winkel bijkomt is het eventjew van zich laten horen en daarna business as usual. Mag mijn inziens weer meer een 2-richtingsstraat worden in plaats van de doodlopende weg wat het nu is. 1
Tati1050 Posted June 7 Author Posted June 7 Tja. Het is me zelfs niet om kortingen of acties te doen, integendeel. Als ik zie welke moeite die winkels nu steken in privé-mails met reclame (ik krijg er elke week wel een aantal) vraag ik me af waarom ze een mogelijkheid als deze op het forum ongebruikt laten. Met één bericht hier bereiken ze toch meer geïnteresseerden dan met hun privé-mails die (want ik doe het ook…) vaak met één klik in de prullenmand belanden? Bovendien zou het hier ook de discussie rond bepaalde thema’s kunnen aanzwengelen. Win-win, toch? Overigens, op buitenlandse fora zijn de grotere webwinkels wél actief en gebruiken het forum vaak simpelweg om nieuwigheden in hun aanbod aan te kondigen. Nee, ik begrijp de webwinkels in de Lage Landen niet wat dit betreft… 2
Tati1050 Posted June 7 Author Posted June 7 En ook nog even dit: door wat rond te snuisteren op dit forum (bv. Scheerbeurt van de dag,…) zouden onze webwinkels ook wat meer inzicht kunnen krijgen in de interesses en ‘noden’ van de community hier en hun aanbod daarmee kunnen aanvullen. Nu worden we toch té vaak naar buitenlandse webwinkels gedreven om bepaalde producten aan te kopen. Spijtig toch? En slecht voor ‘de commerce’ zoals we in België zeggen… 2
Recommended Posts