koenfucius Posted April 11, 2025 Posted April 11, 2025 Dit zonet ontvangen. Weet iemand meer of is dit louter marketing? 150K+ ORDERS SHIPPED ANNUALLY "My new go-to for hair styling"
bartje-p Posted April 11, 2025 Posted April 11, 2025 geen idee, ik heb het (nog) niet voorbij zien komen. Op de Merkur website zelf zie ik niets hierover gemeld. 1
Ric325i Posted April 12, 2025 Posted April 12, 2025 Kijk over smaak valt niet te twisten maar persoonlijk lijkt hij mij wat lomp ik gebruik en persoonlijk vind ik em verre van mooi zeg maar. Zijn de scheereigenschappen dan zo goed van dit scheermes? 1
koenfucius Posted April 13, 2025 Author Posted April 13, 2025 14 uren geleden, Ric325i zei: Kijk over smaak valt niet te twisten maar persoonlijk lijkt hij mij wat lomp ik gebruik en persoonlijk vind ik em verre van mooi zeg maar. Zijn de scheereigenschappen dan zo goed van dit scheermes? Ik vind hem wel elegant. Als krabber, degelijk maar geen topper. Ik vraag mij af of de vele Chinese kopieën een reden zouden zijn?
Recommended Posts