Jump to content

Baili Open Comb Stepless Adjustable Butterfly Safety Razor

Recommended Posts

Posted

Ik ben (min of meer) in de markt voor een nieuwe krabber, want ik heb er nog maar 2 over (tenminste, die me bevallen) en heel toevallig zag ik op internet deze Baili Open Comb Stepless Adjustable Butterfly Safety Razor.

https://bailishaver.com/product/open-comb-stepless-adjustable-butterfly-safety-razor/

qg0CO76.jpeg

Het leuke aan deze is dat hij èn een vlindersluiting heeft, èn verstelbaar is, iets waar ik allebei in geïnteresseerd ben. (Voornamelijk omdat ik momenteel geen van zulke krabbers in bezit heb.)

Hij weegt ongeveer 100g en er staat bij "non-slip grip even in wet condition", wat me ook wel aan staat.

Dus die wil ik wel proberen, alleen heb ik geen idee hoe ik dat ding dan uit China krijg. Ja, hij moet uit China komen.

Ik zag hem in een Amerikaanse webshop voorbij komen voor 10 dollar, maar die leveren niet naar Nederland. En op Ali Expres kan ik hem niet vinden. Wel op Alibaba, maar daar moet je minimaal 1000 stuks bestellen en dat wou ik eigenlijk vermijden.

Dus, iemand ideeën? Of als iemand er al ervaring mee heeft, dan hoor ik dat ook graag.

Posted

En anders is een Rockwell (of Gillette) ook een merk waar je naar kan kijken als je een verstelbare krabber met deurtjes zoekt.