Jump to content

Weggeef actie: mesjes container

VROEM

Recommended Posts

Zoals ik hier << KLIK >> heb aangegeven heb ik nog 2 containers, een grotere (afgebeeld) en de iets kleinere 0,2 ltr inhoud.

Omdat ik het erg leuk vind dat er op dit moment door andere forumleden van alles en nog wat wordt weggegeven wil ik niet achterblijven...

De eerste verloot ik onder diegenen die ooit een weggeef actie hebben gedaan en de mods/admin!

Vanwege het vele (vaak onzichtbare) werk vind ik dat zij ook mee moeten kunnen doen.

De winnaar mag kiezen welke hij wil.

De 2e verloot ik onder de "gewone leden" met minimaal 10 post op dit moment.

Verloting zal dmv random keuze gemaakt worden.

Inschrijven tot vrijdag avond 20:00

Verzenden ook op mijn kosten mits in de BeNeLux :D

Deelnemers groep1:

1 Marcel

2 DoubleB

3 Marzman

Winnaar DoubleB, feli!

Deelnemers groep 2:

1 Marco

2 Karaqz

3 Edzel

4 YdieresiS

5 Marc

Winnaar Karaqz, feli!

Graag zsm jullie gegevens via PM, ik wil maandag te versturen dan is het er dinsdag dus voor de kerst.

Edited by Guest

Ik wil ook wel meedoen (1e categorie):)

misschien ff offtopic, maar waarom zijn mods normaal gesproken uitgesloten van deelname?

het is niet zo dat ze de uitslagen op random.org kunnen beinvloeden.

We kunnen niks beinvloeden, maar we kunnen ook niet bewijzen dat we dat niet kunnen. Daarom hebben we onszelf uitgesloten van de eerste winkeliersacties.

ik vind het onzin, de naam van de site zegt het al; random...

voor het extra werk wat jullie doen om dit forum netjes te houden mogen jullie wat mij betreft gewoon aan alles meedoen. van mijn kant iig zeker geen wantrouwen.

Marcel stuurde mij in het begin een testpakket mesjes, geheel belangeloos, dus hebberigheid is er ook niet bij.