bartje-p Posted March 24 Posted March 24 Hi allemaal, Ik heb ondertussen weer een Gillette Rocket HD in mijn bezit. Nu merk ik dat het draaien redelijk aan de zware kant is en dat één van de deurtjes bovenop niet zo ver opent als de ander. Nu heb ik al wat gegoogled op mogelijke oplossingen, maar deze zijn veelal gebaseerd op Fat Boys of andere TTO's met schroef aan de onderkant. Is er iemand die al vaker met dit bijltje gehakt heeft en mij op weg kan helpen?
bartje-p Posted March 24 Author Posted March 24 Jazeker. Eerst goed geweekt in een sopje, toen wat olie. Kijk wel even hoe die het zich ontwikkelt, volgsn mij sluit hij prima en ook in het midden. Morgen eerste scheerbeurt.
JvdK Posted March 26 Posted March 26 Even lekker laten weken in lauw/warm water met een klein beetje (niet agressief) schoonmaakmiddel. Daarna net zo lang in de ultrasoonreiniger laten badderen tot er geen rotzooi meer uit/af komt. Je staat soms te kijken hoeveel troep zich in zo’n TTO verzameld. De Rocket HD is overigens een erg prettige krabber. Mocht die bevallen dan moet je ook eens een (junior) Aristocrat proberen. 1
bartje-p Posted March 26 Author Posted March 26 @ JvdK thanks. Ik zal hem nu nog eens lekker laten weken in een sopje. En ik zal hem vervolgens eens meenemen naar mijn schoonvader, die heeft een ultrasoonreiniger... ik zelf niet. Inderdaad, prettige krabber en dat wist ik al, had hem al eens eerder gehad
Pim 2 Posted March 26 Posted March 26 Mijn oude TTO was ook een Gillette en die had ook last van dat probleem. Het was in die tijd dat ik voor het eerst ben gaan bijbuigen met een tangetje. Daarna was die weer een tijdje in orde... 1
bartje-p Posted March 26 Author Posted March 26 he @ Pim 2 bedankt, maar daar ben ik een beetje huiverig voor, omdat ik niet goed weet wat ik welke kant op moet gaan buigen. En ik lees ook wel dat het niet veel helpt? Hoe dan ook, zo lang het scheren prima gaat, blijf ik er maar vanaf wat buigen betreft denk ik
Recommended Posts