Jump to content

Recommended Posts

Posted

Als je hier op de site aan het zoeken bent, bijvoorbeeld via Home > Activiteit > Nieuwe berichten, dan heb je de keuze om te filteren op, o.a. "Opgelost" waar je kunt kiezen tussen opgeloste en niet opgeloste topics:

5NWuFaj.png

Echter, als je dan kiest voor "Opgelost", dan krijg je verder niks te zien. Alleen de mededeling "Er zijn nog geen resultaten om weer te geven in dit activiteitenoverzicht".

TlkYfRZ.png

En dat gebeurt niet alleen bij nieuwe berichten, maar overal. Wil dat dus zeggen dat er op de hele site geen opgeloste topics zijn? Ik kan trouwens ook nergens vinden hoe je tegen het systeem zegt dat een topic opgelost is.

Posted

De forumsoftware voorziet in een stukje dat net zoals bij bijvoorbeeld stackoverflow of van die soort sites, dat men een vraag kan stellen omdat ze een probleem hebben; mensen reageren met een antwoord en dan kunnen ze één van de antwoorden kiezen die hun heeft geholpen om hun probleem op te lossen en dan krijgt het draadje de status "Opgelost".

Ons forum heeft niet die insteek dus heb ik dat ook uitgeschakeld. Maar kan ik die optie niet eens configureren in de "Activity Streams" zoals die filters heten.

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted
8 uren geleden, ChrisVanMeer zei:

Ons forum heeft niet die insteek dus heb ik dat ook uitgeschakeld. Maar kan ik die optie niet eens configureren in de "Activity Streams" zoals die filters heten.

Ah, OK. Vraag beantwoord! Dit topic kan op Opgelost.

• Haha 3