Jump to content

Recommended Posts

Posted

Geen idee of dit topic in dit forum hoort. Zo nee, mijn excuses!

Mijn vraag is, bestelt er wel eens iemand uit Engeland? Hoe zit het met de kosten daarvan, aangezien Engeland niet meer in de UK zit? BTW, inklaringskosten etc.

Ik kwam namelijk een webshop tegen die nog scheercrème van de Proraso Single Blade lijn schijnt te hebben - Wood and Spice; Cypress & Vetyver - en nou vraag ik me af of daar geen addertjes onder het gras zitten. (Dit nog afgezien van of die zaak zelf wel betrouwbaar is, want dat is een ander verhaal.)

Posted

Er zijn webshops in de UK die IOSS geregistreerd zijn. Dit wil zeggen dat je alle kosten meteen betaalt bij het afrekenen bij de webshop. Indien niet geregistreerd zullen er douanekosten en belasting betaalt moeten worden als de goederen in je land bij douane terecht komen. 

• Thanks! 1
Posted

Hm, er staat niks over IOSS op die site. En hun contact-email is een gmail adres. Weet je, misschien kan ik m'n geld beter in m'n zak houden.

Ik zie trouwens dat ik schreef dat Engeland niet meer in de UK zit. Bij nader inzien was dat een vergissing.

• Haha 2