Jump to content

Recommended Posts

Posted
2 minuten geleden, iwan073 zei:

@ ChrisVanMeer  ik denk dat het topic gesloten kan worden.

Bepaal ik niet he, is maar een suggestie 

Je suggesties is zover gekomen dat mijn account beperking opgelegd is. 

Posted
2 minuten geleden, iwan073 zei:

En nu ga je dwars liggen door mensen te quoten.

Hou op. Mijn normale like system is uitgeschakeld door jullie irritaties naar mij toe. Dus ik moet nu buitengesloten worden? 

Posted

Allen, ik heb dit topic gelezen en ongeacht mijn mening vind ik de discussie nu wel genoeg. Er is irritatie, begrijp ik deels, maar dat beïnvloedt wel de wijze van communiceren. Vriendelijk is het niet meer, althans voor mij.

Wat hier speelt, gaan we niet uitkomen. De één vindt.... en de ander.... dat wordt een oeverloos geheel. 

Van de zijde van de beheerder(s) is een maatregel genomen. Eens of niet, dat is een discussie tussen betrokkenen.

Ik stel voor het hierbij te laten voordat de onvriendelijkheden, van dit verder uitermate leuk forum, uit de hand lopen.

Fijne avond en morgenochtend weer met genot een lekker zeepje op de wangen om het huidje weer lekker glad te maken en even na te genieten van de geur van je zeep

• Agreed 4
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.