Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 uur terug, efsk zei:

Hij heeft jou nu ook te pakken begrijp ik.

Al een tijdje. De likerd

Posted

Kijk als je ooit een goede review hebt geplaatst of iets dergelijks, dan snap ik het nog.

Maar als je bv op 3 maart vorig jaar ooit “klopt” hebt gezegd in een topic en dat wordt nu nog geliked…

Of vorig jaar iets in de verkoop hebt gezet, dat al lang weg is… 💀

• Thanks! 1
  • Haha 1
Posted

In mijn geval was het idd een verkooptopic…

kijk het staat je vrij om dat te liken maar ik denk dan waarom?

Posted

Hoe hard het ook ontkent wordt, het gaat om de punten. Met het liken van posts krijg je punten en hoe meer punten je haalt hoe hoger je rang wordt.

Niets meer en niets minder. 

• Agreed 1
Posted

Ik heb, net als de scouts, al mijn badges en oorkondes uitgeprint en op een sjerp geplakt, deze draag ik dan tijdens het scheren. In de rij van de kassa mag ik ook van mijzelf voordringen omdat ik een belangrijke rang heb op dit forum! Mensen doen graag een stapje opzij en pinken een traantje weg en bedanken me voor mijn inzet.

• Haha 7
Posted

Ik kan gelukkig niet in zijn hoofd kijken dus ik weet niet waarom hij er waarde aan hecht. Het lezen van allerlei jaren oude post en oude gearchiveerde verkopen is duidelijk niet genoeg want alles moet geliked worden. Dat liken heeft dus een reden….

Hij heeft in een krappe 15 maanden tussen de 13.000 en 25.000 punten bij elkaar gesprokkeld. Tot hij bij het maximum van 250.000 punten (zie schema) is hebben we er helaas nog een paar jaar last van.

IMG_1504.thumb.png.8054b9203b868aba35d4facd67843d14.png

• Thanks! 2
Posted

Nee, de "drijfveer" - zoals ik naar refereerde - indien dit van toepassing is, is het waarderen van reacties met statussen.

Dat was als een leuk aanvullend systeem bedacht en geïmplementeerd door de ontwikkelaars van de forumsoftware maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op, want een status van een Nieuweling t.o.v. van een Vakkundige of een Meester zegt natuurlijk eigenlijk niets over een persoon. Deze stond al langer op mijn lijstje om dit systeem te ontmantelen, om juist meer gelijkheid te creëren en is met dit in een stroomversnelling gekomen.

De account beperking heb ik je zojuist over bericht. Het "zeuren" komt niet van één persoon. Inderdaad staat er niets in het reglement dat oude posts niet geliked (of gelikt in jouw versie) mogen worden. Maar op het moment dat dit door meerderen als vervelend wordt ervaren, waar men ook openlijk over bericht (al geruime tijd) en waar de gemiddelde reactie van jou een lach gezichtje is - wat nauurlijk je goed recht is - en het de sfeer op het forum negatief beïnvloedt, dan grijp ik in.

• Thanks! 2
Posted
17 uren geleden, JvdK zei:

Hoe hard het ook ontkent wordt, het gaat om de punten. Met het liken van posts krijg je punten en hoe meer punten je haalt hoe hoger je rang wordt.

Niets meer en niets minder. 

Ik weet niet eens wat mijn rang is🤣🤣🤣

Posted
12 minuten geleden, -Danny- zei:

Precies. Waar gaat het over? De hele tijd dat autischtisch gezeur dat er iemand enkele oude posts likt, dat zelfs niet verboden is. En maar drammen en zeuren hierover. Pfff. 

Danny wel/niet autistisch zijn heeft hier niks mee te maken toch? Niemand zegt dat oude post “likken” verboden is maar het wordt wel een soort zeldzaam irritant gevonden. 

Posted
Zojuist, Ric325i zei:

Danny wel/niet autistisch zijn heeft hier niks mee te maken toch? Niemand zegt dat oude post “likken” verboden is maar het wordt wel een soort zeldzaam irritant gevonden. 

Dan kan men dat ook netjes persoonlijk berichten ipv op het forum belachelijk te maken! 

• Agreed 1
Posted

Danny ,van mij mag iedereen zijn hoe die wil hè maar ik ben bang dat je jezelf juist misschien ook een beetje belachelijk gemaakt heb door echt werkelijk waar echt alle berichtjes te “likken” die je tegenkwam. Kijk van mij mag je hè en je likt maar een eind weg maar ik vraag me hardop af waarom? Nu zijn we zelfs in het stadium terechtgekomen dat er mensen aangeven dat ze dat als irritant ervaren wat ik ergens nog begrijp ook.

Ga gewoon lekker door met de hobby joh en maak je nou niet te druk.

Posted
2 minuten geleden, Ric325i zei:

Danny ,van mij mag iedereen zijn hoe die wil hè maar ik ben bang dat je jezelf juist misschien ook een beetje belachelijk gemaakt heb door echt werkelijk waar echt alle berichtjes te “likken” die je tegenkwam. Kijk van mij mag je hè en je likt maar een eind weg maar ik vraag me hardop af waarom? Nu zijn we zelfs in het stadium terechtgekomen dat er mensen aangeven dat ze dat als irritant ervaren wat ik ergens nog begrijp ook.

Ga gewoon lekker door met de hobby joh en maak je nou niet te druk.

Kun je nu wel mooi zeggen. Als ze irritant vonden konden ze even een pb sturen. Maar nee, mij lekker hier belachelijk maken, daar heeft men toch zooo plezier aan. Normaal on topic over scheren kwam bijna niet meer aan bod. Alleen maar hoe irritant liken was. Niet normaal zeg. En mij nog beschuldigen over verzieken van het sfeer. 😯

Posted

Ook dingen die niet verboden zijn kunnen irritant of ongewenst zijn.

Kijk naar Instagram. Als je daar bij een vrouw een foto liked die een lange tijd geleden geplaatst is wordt je bestempeld als creep of stalker.

Is het verboden? Nee, maar kennelijk, en vreemd genoeg, toch ongewenst.

En over dat belachelijk maken; niemand heeft een naam genoemd. Ik wist niet eens zeker of de rest het wel over dezelfde persoon had als de gene die ik bedoelde.

Maar dat is nu wel duidelijk denk ik.

Bovendien gaat het niet over 1 persoon die zeurt en dramt. Het is ook duidelijk dat er meer zijn die het hinderlijk vinden.

En ja, een privé bericht had gekund, maar om gekwetste zieltjes te voorkomen hebben al velen voor mij subtiele hints gegeven. Die vervolgens ook vrolijk geliked werden.

Maar ik denk dat ook de forumsoftware hier "schuld" aan heeft.

Deze software deels je mede dat persoon X heeft gereageerd in topic blablablabla. Je kan niet zien of dit om een geschreven reactie gaat of een simpele like.

ATG bijvoorbeeld laat wél zien of het om een like gaat of een geschreven bericht. Dan kan je de likes ook gewoon negeren en alleen de geschreven reacties bekijken.

• I like it 1
  • Agreed 1
Posted
1 minuut geleden, iwan073 zei:

Ook dingen die niet verboden zijn kunnen irritant of ongewenst zijn.

Kijk naar Instagram. Als je daar bij een vrouw een foto liked die een lange tijd geleden geplaatst is wordt je bestempeld als creep of stalker.

Is het verboden? Nee, maar kennelijk, en vreemd genoeg, toch ongewenst.

En over dat belachelijk maken; niemand heeft een naam genoemd. Ik wist niet eens zeker of de rest het wel over dezelfde persoon had als de gene die ik bedoelde.

Maar dat is nu wel duidelijk denk ik.

Bovendien gaat het niet over 1 persoon die zeurt en dramt. Het is ook duidelijk dat er meer zijn die het hinderlijk vinden.

En ja, een privé bericht had gekund, maar om gekwetste zieltjes te voorkomen hebben al velen voor mij subtiele hints gegeven. Die vervolgens ook vrolijk geliked werden.

Maar ik denk dat ook de forumsoftware hier "schuld" aan heeft.

Deze software deels je mede dat persoon X heeft gereageerd in topic blablablabla. Je kan niet zien of dit om een geschreven reactie gaat of een simpele like.

ATG bijvoorbeeld laat wél zien of het om een like gaat of een geschreven bericht. Dan kan je de likes ook gewoon negeren en alleen de geschreven reacties bekijken.

Ja, is goed hoor. Die betoog is nu ook niet nodig. Nu weten we het allemaal wel. 

Posted
Zojuist, -Danny- zei:

Ja, is goed hoor. Die betoog is nu ook niet nodig. Nu weten we het allemaal wel. 

Geeft niet Danny, ik deed het voor de likes 😉

• Thanks! 1
  • Haha 3
Posted
Zojuist, iwan073 zei:

Geeft niet Danny, ik deed het voor de likes 😉

Waar men druk om kan maken. Zeg dat dan op de man af. Pfff. 

Posted
28 minuten geleden, -Danny- zei:

Dan kan je de likes ook gewoon negeren en alleen de geschreven reacties bekijken.

@ iwan073 en dat gaat jij dan eventjes bepalen voor een ander? 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.