iwan073 Posted January 1 Posted January 1 Hebben jullie ervaring met scheerenschuim.nl toevallig? Dit is de eerste keer dat ik deze webshop zie op Google.
bartje-p Posted January 1 Posted January 1 @ Scheer & Schuim heeft tijd terug belangeloos een Leaf Twig verstrekt om uit te proberen in ieder geval. Helaas ben ik nooit in de buurt van Dordrecht, maar zeker een legitieme winkel. Richard is de eigenaar. 1
-Danny- Posted January 1 Posted January 1 Ja, ik heb eergisteren een sample pack double edge blades van €5,- besteld. Na 1 dag had ik het op m'n deurmat liggen.
Magic666 Posted January 2 Posted January 2 Hier ook, nog niet zo lang geleden, een bestelling gedaan. En was prima. Snel en goed afgeleverd. 1
mifi Posted January 4 Posted January 4 Interessant. Ik kende die site/shop nog helemaal niet eens, dus bedankt voor de tip. 1
Bonanza Posted Monday at 12:10 PM Posted Monday at 12:10 PM Ik kan winkel en eigenaar aanbevelen. Vriendelijke man met kennis van zaken. Mooie winkel ook. En Dordrecht is een pracht stad. Leuk uitje 1
Recommended Posts