Jump to content

nieuwe sectie voor dagboeken / journal / persoonlijke ervaringen

Recommended Posts

Posted

Best forum-team,

Is het een optie om een gedeelte in te richten om persoonlijke "reizen" van mensen wat betreft het klassiek scheren mogelijk te maken (soort dagboek functie). Op verschillende buitenlandse fora zie je bijv. best wel wat activiteit en discussies als mensen hun belevenissen / ervaringen opschrijven. En sommigen zouden het fijn vinden om eens terug te lezen (in de tijd), hoe bijv. voorkeuren gewijzigd zijn en wat je allemaal eerder gebruikt hebt (en nu niet meer).

En het is dan ook vooral fijn om dat ook gewoon in het Nederlands te kunnen schrijven ;-)

Hoor wel hoe jullie daarover denken.

• I like it 1
Posted

Is dat dan niet een soort van 2e Scheerbeurt van de Dag?

Daar zie ik ook deze verhalen voorbij komen. Of is het dan de bedoeling dat de Scheerbeurt van de Dag een opsomming van gebruikte materialen en evt. een foto wordt zonder verhaallijnen? Ook nu is er veel terug te lezen als men maar eens de zoekfunctie zou willen gebruiken…..

• Agreed 2
Posted

Voor een groot deel zal dat wel kloppen ja. Maar het is ook leuk (althans, vind ik) om je eigen ontwikkeling te zien door de tijd heen. Maar zo denk ik erover ;-)

Kan ook gewoon onder scheren - algemeen natuurlijk, in een eigen topic. Maar wellicht is het leuk om dit soort dingen te groeperen?

Posted

Hier zijn de SvdD draadjes eigenlijk al voor. En mocht iemand graag zelf een draadje openen om een eigen historie aan te leggen kan dat inderdaad onder het subkopje Algemeen van het Scheren forum.

• I like it 2
  • Thanks! 1