Sebas Wal Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 Tatara heeft een ac krabber uitgebracht namelijk de Amakuni. zijn er mensen welke deze in bestelling hebben en zo ja ben ik wel geïnteresseerd wat de ervaringen gaan zijn. Als ik kijk naar de specs zal deze redelijk mild zijn. 1
bartje-p Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 als je kunt, lees ook even mee op de buitenlandse fora, is al het nodige over geschreven (ATG, B&B). Persoonlijk vind ik AC type krabbers vaak mooi. Maar dit is dan de uitzondering op die regel, ik vind het hele rare verhoudingen! 😕 1
iwan073 Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 3 uren geleden, Sebas Wal zei: Waar is de rest?? 3
Tjebbe Posted December 13, 2024 Posted December 13, 2024 Ik heb mijn Masamune ook gekocht vanwege de vormgeving, deze komt niet in de collectie... Ook omdat ik me tot nu toe niet fijn heb kunnen scheren met AC krabbers en ik veel te blij ben met de krabbers die ik nu heb 😃 1
Sebas Wal Posted December 13, 2024 Author Posted December 13, 2024 1 uur terug, Tjebbe zei: Ik heb mijn Masamune ook gekocht vanwege de vormgeving, deze komt niet in de collectie... Ook omdat ik me tot nu toe niet fijn heb kunnen scheren met AC krabbers en ik veel te blij ben met de krabbers die ik nu heb 😃 Ik ben erg content met mijn shield ac en razorock hawk a plate, maar vermoed dat deze er ook niet komt. Al ben ik toch wel nieuwschierig😅 1 1
Recommended Posts