Sebas Wal Posted December 1, 2024 Posted December 1, 2024 https://italianbarberde.shop  geen idee of deze site legitiem is. is een Duitse site met normale prijzen echter, er valt weinig informatie over te vinden😅 iemand ervaringen met deze shop?
bartje-p Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Als ik even kijk naar Über uns onderaan de pagina, lijkt hun werkwijze op een doorverkoper. Geen eigen voorraad, alles via andere leveranciers. Maar wellicht vergis ik me.  Ik ken ze persoonlijk in ieder geval niet. 1
iwan073 Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Gaaf, ze hebben een nieuw merk!  Geo F Trompete! 🥸 4
Shaving-Fritz Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Als je de site even Googled kom je 'm tegen op de Fake-Shop List dus ik zou het niet proberen! 1 1 1
Sebas Wal Posted December 2, 2024 Author Posted December 2, 2024 27 minuten geleden, Shaving-Fritz zei: Als je de site even Googled kom je 'm tegen op de Fake-Shop List dus ik zou het niet proberen! Ik kon er niet achter komen, fijn dat jij hem hebt gevonden. Gelukkig waren er al tekenen welke ook Iwan al heeft opgemerkt😅
bartje-p Posted December 2, 2024 Posted December 2, 2024 Voor de volledigheid hier wat waarschuwingen over deze website   prijzen lijken me ook wat te veel van het goede (voorbeeld toegevoegd)  1 1
Sebas Wal Posted December 2, 2024 Author Posted December 2, 2024 1 uur terug, bartje-p zei: Voor de volledigheid hier wat waarschuwingen over deze website   prijzen lijken me ook wat te veel van het goede (voorbeeld toegevoegd)  Mooi prijsje😅 1
Recommended Posts