mifi Posted November 16 Posted November 16 Ik heb me eens laten vertellen, door iemand die uit Californië kwam, dat hij onze seizoenen zo waardeerde. Ik was me er niet van bewust geweest dat je dat soort dingen kunt zien als een voordeel: regen en storm, vallende bladeren en in de poep trappen die daaronder verscholen ligt, steeds toch weer de verkeerde jas gepakt hebben, waterspetters op de bril, het grijze licht van de dagenlange wolkendeken, vroeg donker en laat licht. En toch. Ik merk het aan het scheren. De laatste weken rouleer ik tussen herfstzepen. De Cella Milano met amandelolie, de Martin de Candre Fougère, dat soort geuren. Een enkele keer komt er Scottish Heather tussendoor. Eerder balsems als AS dan alcoholhoudende geursapjes. Er is weinig bijzonders over de scheerbeurten te melden, behalve misschien dat de spiegel wat meer beslaat dan in de zomer, maar op de tast scheren heeft ook zijn herfstcharmes. Tijd voor een oliebol. Fijne dag allen. 7
iwan073 Posted November 16 Posted November 16 2 uren geleden, mifi zei: Ik heb me eens laten vertellen, door iemand die uit Californië kwam, dat hij onze seizoenen zo waardeerde. Ik was me er niet van bewust geweest dat je dat soort dingen kunt zien als een voordeel: regen en storm, vallende bladeren en in de poep trappen die daaronder verscholen ligt, steeds toch weer de verkeerde jas gepakt hebben, waterspetters op de bril, het grijze licht van de dagenlange wolkendeken, vroeg donker en laat licht. En toch. Ik merk het aan het scheren. De laatste weken rouleer ik tussen herfstzepen. De Cella Milano met amandelolie, de Martin de Candre Fougère, dat soort geuren. Een enkele keer komt er Scottish Heather tussendoor. Eerder balsems als AS dan alcoholhoudende geursapjes. Er is weinig bijzonders over de scheerbeurten te melden, behalve misschien dat de spiegel wat meer beslaat dan in de zomer, maar op de tast scheren heeft ook zijn herfstcharmes. Tijd voor een oliebol. Fijne dag allen. Denk aan je trui 5
Recommended Posts