Levi Posted October 21 Author Posted October 21 SvdD: 21/10/2024 Razor: Razorock Game Changer 0.68P Blade: Feather New Hi Stainless , 4th use Brush: Oumo Warhammer “Shaving Society” ST-1 Soap: Hendrix Classics & Co. Year Of The Tiger Puck Aftershave: Hendrix Classics Year Of The Tiger Aftershave - Shared from My Shave Den for iOS Een fijne milde scheerbeurt met het basisplaatje die ik vorige week overgenomen heb van @ Tjebbe ! Bangelijke geur en top prestaties van Hendrix Classics spullen die ik geruild heb met @ Coenetje ! En niets beter dan opschuimen met onze eigen “Shaving Society” kwast van Oumo! Fijne maandag heren! ✌️😎 10
koenfucius Posted October 21 Posted October 21 Morris razor Wizamet Super Iridium Dscosmetic Coffee G7 30mm Pinnacle Grooming Pépé le Bleu Pinnacle Grooming Pépé le Bleu Aftershave Lotion 9
Tati1050 Posted October 21 Posted October 21 SvdD: 21/10/2024 Razor: Schick Injector I2 Eversharp Hydromagic Blade: Schick Injector, 5th use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Martin De Candre Huile Végétale - Camomille et Citron Oil Soap: Acqua Di Parma Barbiere Cream Aftershave: Floid The Genuine Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care: Koud Water - Shared from My Shave Den for iOS 11
-Danny- Posted October 21 Posted October 21 Razor :Mühle r89 Mesje : Astra green Kwast : King C Gillette Scheercrème : Cella Milano (aloë vera) (thanks @ iwan073 ) Aftershave : Pitralon classic Fijne maandag allemaal 👋😀👍 10
bartje-p Posted October 21 Posted October 21 SvdD 21-10 De laatste tijd denk ik na elke scheerbeurt: beter dan dit wordt het niet, maar ik vergis me (gelukkig) nog dagelijks. Kortom: erg tevreden met de spullen die ik nu heb, passen prima bij me! Razorock Game Changer 0.68-OC (krabber via @ Kwast73 , OC basisplaat verkregen via Amerikaans forum) Astra - Superior Platinum (ooit bij ruil/aankoop via forum erbij gekregen) Mühle - STF size M (via @ guy1307 ) Martin de Candre - Nature (ook via @ guy1307 ) M&W - Sir Irisch Moos AS (gekocht) Balea - Men Ultra Sensitive ASB (gekocht) Sterker nog: al mijn krabbers zijn verkregen (Game changer 2x, Karve 2x, Tatara Masamune, Mühle R106) ofwel op het forum of FB groep(en). Hetzelfde geldt voor mijn kwasten (Mühle, Frank Shaving, Simpson en Razorock) en bijna al mijn zepen (Stirling 2x, MdC 2x). Alleen Proraso groen heb ik in winkel gekocht Ik post dan wellicht even wat minder overal, maar lees nog alles en ben dit forum en de andere online groepen dankbaar voor de info en mogelijkheden! Helemaal super. En ik geniet uiteraard nog (bijna) dagelijks van dit vertroetelmomentje. 13
iwan073 Posted October 21 Posted October 21 Scheerbeurt van de Dag - Maandag 21 oktober 2024 Soap: Geo F Trumper - Sandalwood Shaving Cream Brush: Semogue Pegasus C7 2-Band Finest Badger 26mm Razor: Mühle Rocca R96 Blade: BIC Chrome Platinum 4x Aftershave: Geo F Trumper - Sandalwood Skin Food I.v.m. het motto van deze week ga ik iedere dag minstens één product gebruiken dat ik via een ander forumlid heb gekocht, geruild of gekregen. Vandaag is dat de fantastische Rocca die ik van @ Sebas Wal heb overgekocht. Heb je al spijt Sebas? 😄 Als zeep is vandaag voor de tweede keer de Sandalwood van Geo F Trumper aan de beurt gekomen. Ik heb even getwijfeld of ik deze ook zou doorverkopen o.i.d. aangezien de geur niet echt sterk is. Maar ik ga hem wel steeds meer waarderen. Het is dan wel pas de tweede keer dat ik me ermee scheer, maar ik loop regelmatig langs de kast om even snel een potje zeep open te draaien en m'n neus erin te steken. Al met al was het weer een geweldige scheerbeurt. 10
bartje-p Posted October 21 Posted October 21 @ iwan073 als je de lijn doortrekt kom je in ieder geval tot: @ iwan073 - @ Sebas Wal - @ bartje-p - @ Kingjack . En wellicht nog verder terug, maar dat is bij mij niet bekend. 👍😀 1
iwan073 Posted October 21 Posted October 21 50 minuten geleden, -Danny- zei: @ iwan073 Mühle Rocca is toch agressief? Wat is agressief? Hij heeft nog geen ruzie gemaakt met de andere kwasten waar hij naast ligt. Dus op zich valt dat dus mee. Nee, alle gekkigheid op een kwastje. Wat is agressief? Ik voel iets meer mes dan bij de R89. Maar niet te vergelijken met de R41. @ bartje-p ik snap niet dat niemand hem gehouden heeft dan. Niet exclusief genoeg? 1
Sebas Wal Posted October 21 Posted October 21 4 minuten geleden, iwan073 zei: Wat is agressief? Hij heeft nog geen ruzie gemaakt met de andere kwasten waar hij naast ligt. Dus op zich valt dat dus mee. Nee, alle gekkigheid op een kwastje. Wat is agressief? Ik voel iets meer mes dan bij de R89. Maar niet te vergelijken met de R41. @ bartje-p ik snap niet dat niemand hem gehouden heeft dan. Niet exclusief genoeg? In mijn geval was de rocca niet genoeg in gebruik van de 50😋 En beetje gedwongen verkoop want mijn vitrine is vol😅 2
iwan073 Posted October 21 Posted October 21 Zojuist, Sebas Wal zei: In mijn geval was de rocca niet genoeg in gebruik van de 50😋 En beetje gedwongen verkoop want mijn vitrine is vol😅 Gelukkig maar. Kan je niet een nog kleinere vitrine kopen??? God weet wat er dán in de verkoop komt! 😄 2
-Danny- Posted October 21 Posted October 21 54 minuten geleden, iwan073 zei: Wat is agressief? Hij heeft nog geen ruzie gemaakt met de andere kwasten waar hij naast ligt. Dus op zich valt dat dus mee. Nee, alle gekkigheid op een kwastje. Wat is agressief? Ik voel iets meer mes dan bij de R89. Maar niet te vergelijken met de R41. @ bartje-p ik snap niet dat niemand hem gehouden heeft dan. Niet exclusief genoeg? Agressief? Die je huidbranden geeft, gaat krabben als een losgeslagen kat! 😆😜🤣 1
UnShaven Posted October 21 Posted October 21 Razor The Goodfellas’ smile safety razor Syntesi Blade: DM Soap: Proraso Green Brush: Proraso Aftershave: Alepia Pierre d’ALUN Aftershave: Nivea Men Sensitive aftershave lotion Aftershave: Nyons aftershave balm 10
Sebas Wal Posted October 21 Posted October 21 svdd, Lambda Athena en de nieuw verkregen titanium blackbird ook nog even geprobeerd. 9
iwan073 Posted October 21 Posted October 21 3 uren geleden, -Danny- zei: Agressief? Die je huidbranden geeft, gaat krabben als een losgeslagen kat! 😆😜🤣 Ik vind hem niet te agressief. Het blijft aangenaam 1
Levi Posted October 22 Author Posted October 22 SvdD: 22/10/2024 Razor: Chiseled Face Legacy TI Blade: Feather New Hi Stainless , 1st use Brush: Oumo Warhammer “Shaving Society” ST-1 Soap: Gentleman’s Nod Vincent Puck Aftershave: Gentleman’s Nod Vincent Aftershave Balm: Gentleman’s Nod Vincent Balm Fragrance: Gentleman’s Nod Vincent EdT - Shared from My Shave Den for iOS Chiseled Face krabber overgenomen van @ nolletje , een mild scherende krabber. 10
koenfucius Posted October 22 Posted October 22 Shield GEM aluminium Personna GEM Oumo Warhammer Shaving Society ST-1 Extro Cosmesi Holland Wetshavers Belgium 2020 Extro Cosmesi Holland Wetshavers Belgium 2020 balsem 11
Coenetje Posted October 22 Posted October 22 Goedemorgen allemaal, Paradigm Diamondback BIC Chrome Platinum #5 Oumo 27mm ST-1 Shaving Society Strike Gold Shave "Fearless" zeep en A.S. De krabber overgenomen van @ onno , zeep geruild met @ Levi die ook de forumkwasten heeft gerealiseerd! Al met al een heerlijke scheerbeurt, blij en dankbaar voor de vriendelijkheid die er op het forum heerst! 🙏🏼 10 1
-Danny- Posted October 22 Posted October 22 SvdD 22/10/2024 Razor : Spolo AR07 adjustable Mesje : Polsilver Kwast : Yagi brush (thanks @ iwan073 ) Scheercrème : TOBS Almond (thanks @ iwan073 ) Aftershave Splash : Devil's Water Mooie dinsdag allemaal! 👋😀👍 9
Tati1050 Posted October 22 Posted October 22 SvdD: 22/10/2024 Razor: Blackland Vector Blade: Feather ProGuard - 15, 7th use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Proraso Wit Con Avena E Té Verde Cream Soap: The Goodfellas Smile Pino Alpestre Cream Aftershave: The Goodfellas Smile Pino Alpestre Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care: Koud Water - Shared from My Shave Den for iOS 11
dhr K Posted October 22 Posted October 22 Muhle rocca Wizamet super iridium (2) Shaving society kwast Noxzema pre Scheermonnik Beau Brummell Nivea sensitive ASB Byredo bibliothèque EDP 12
iwan073 Posted October 22 Posted October 22 Scheerbeurt van de Dag - Dinsdag 22 oktober 2024 Soap: Geo F Trumper - Almond Shaving Soap Brush: Semogue Owners Club 2-Band Finest Badger 24mm Razor: Mühle R89 Blade: BIC Chrome Platinum 5x Aftershave: De Vergulde Hand Aftershave Balm Deze scheerbeurt is mede mogelijk gemaakt door @ Niek . Het handvat van deze Mühle komt namelijk van hem af. De zeep was weer een ramp. Gelukkig liet het schuim een glad laagje achter. 13
Levi Posted October 23 Author Posted October 23 SvdD: 23/10/2024 Razor: Tatara Masamune Blade: Feather New Hi Stainless , 2nd use Brush: Oumo Warhammer “Shaving Society” ST-1 Soap: Saponificio Varesino Argania Puck Aftershave: Saponificio Varesino Argania Aftershave - Shared from My Shave Den for iOS Krabber geruild met @ Coenetje ! 12
koenfucius Posted October 23 Posted October 23 Schick I500 Hydromagic Schick injector Yaqi Moka Express Haslinger Schafmilch L'Occitane Cade balsem Schick komt, denk ik, van @ merwtje 11
Recommended Posts