Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik had graag geweten hoe de prestaties zijn van de harde zepen van Abbate Y La Mantia? Is er iemand die er al ervaring mee heeft? Ik hoor het graag! 

• I like it 1
Posted

Als ik er eentje aan mag raden: Krokos!

Wel een tip, door de safraan kleurt de knot van je kwast wel een beetje. Ik gebruik hun paarse varkenskwast er vaak voor tot de meeste kleuring er uit is.

• I like it 3
Posted

@ Levi  Ik heb sinds kort de Abbate Y La Mantia - Neroli Siciliano en deze is geweldig. Hij schuimt heel makkelijk op en de geur is FANTASTISCH!

Ik heb bij Scheersalon.nl ieder potje van Abbate Y La Mantia open gedraaid en geroken, maar de enige die ik echt lekker vond was de Agrumi D'Italia lijn.

Met Sicilian Neroli als lekkerste.

Deze zeep is blank. Dus geen verkleurde kwasten. Hooguit lekker ruikende 😉

agrumiditalia-abbateylamantia.thumb.jpg.6640423d23b93238daed72b8734af08b.jpg

• I like it 5
  • Thanks! 1
Posted

Krokos is geweldig maar is niet een harde zeep. De nieuwe lijn met harde zepen  doet het uitstekend en de geur zit zoals vanouds goed bij AylM

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

ik zat destijds ook naar de krokos tre kijken omdat dde ingredienten interessant zijn. zijn geen goedkope zeepjes in iedergeval.

dus safraan kan de kwast kleuren i kzag een dergelijke waarschuwing ook bij vanille geloof B&M. vraag me af of dat bij vanille van andere merken ok zo is.

On 10/20/2024 at 10:45 AM, ChrisVanMeer said:

Als ik er eentje aan mag raden: Krokos!

Wel een tip, door de safraan kleurt de knot van je kwast wel een beetje. Ik gebruik hun paarse varkenskwast er vaak voor tot de meeste kleuring er uit is.

die is er toch pas uit als die op is? of begrijp ik iets verkeerd?

• I like it 1
Posted

Ja klopt, maar de kleur van de zeep verandert hoe verder je hem gebruikt, het overdreve gele / okerige kleurtje gaat er dan van af en dan zie je dat minder op je kwast.

• I like it 2
Posted

Ik  vraag me af hoe dat kan.

word meegenomen door het water? maar je zou denken dat het water niet met alle zeep in aanraking komt.

als ik het goed begrijp is de Krokos meer een Croap?

Ik las ergens eens een bewering dat als je een puck MWF in water zou laten dat dat alle lanoline eruit zou trekken.

ik heb uiteraard geen enkele manier om dit te verifiëren lost van het feit dat een puck in water laten staan niet iets is wat de Houdbaarheid van je zeep ten goede komt.

• I like it 1
Posted

ik ben inmiddels aan mijn tweede pot Krokos toe en nog niets gemerkt van verkleuring van mijn kwasten (blijkbaar heb ik tot nu toe mazzel). Ik vind het een bijzonder goede zeep

• I like it 4
Posted

Ik ben heel tevreden over de aankoop van de Abbate Y La Mantia harde zeep. Ten eerste lekker geurtje, ten tweede uitstekende prestaties van de zeep. Schuimde heel snel op tot een vol dik schuim. De huid voelde heel verzorgd aan. Top product! Dus het zal niet bij één zeep blijven 😅. Dank voor alle bevindingen mannen 🙏.

D766F397-7837-42B4-A0C2-1B9DCEF0E905.jpeg

• I like it 5
Posted

Komt het vaker voor dat zepen in zo'n blik stoppen, terwijl de vorm van de zeep de indruk geeft dat ze van plan waren hem in een (houten) kom te doen?

@ Levi vind je de AS het waard?

• I like it 1
Posted
46 minuten geleden, iwan073 zei:

Komt het vaker voor dat zepen in zo'n blik stoppen, terwijl de vorm van de zeep de indruk geeft dat ze van plan waren hem in een (houten) kom te doen?

@ Levi vind je de AS het waard?

De AS is wel fijn, blijft wel niet zo lang hangen. Na enkele minuten kwam de geur van de zeep terug naar boven. Maar de verzorging is wel goed. Geen olieachtige substantie. 

• I like it 2