iwan073 Posted October 4 Posted October 4 Ok, ik mag een verjaardagscadeautje uit gaan zoeken. Nou zat ik aan de Mühle Rocca of the Edwin Jagger 3ONE6. Wat is jullie mening over deze krabbers, welke heeft jullie voorkeur, en waarom? 1
-Danny- Posted October 4 Posted October 4 2 uren geleden, iwan073 zei: Ok, ik mag een verjaardagscadeautje uit gaan zoeken. Nou zat ik aan de Mühle Rocca of the Edwin Jagger 3ONE6. Wat is jullie mening over deze krabbers, welke heeft jullie voorkeur, en waarom? Zijn allebei hoog aangeschreven razors. Beiden, dan hoeft je niet te kiezen. 😀
iwan073 Posted October 4 Author Posted October 4 @ -Danny- ik zal je het nummer van m'n vrouw sturen. Dan mag jij d'r omlullen 🤡 1
-Danny- Posted October 4 Posted October 4 @ iwan073 hoezo? Je verjaardag maar ook sinterklaas is er aan te komen. 😃 1
Coenetje Posted October 5 Posted October 5 Je bent het mogelijk zelf al tegengekomen maar op B&B is het e.e.a. uiteengezet over de verschillen en overeenkomsten. Hier kan je een rustige zaterdagochtend spenderen en dagdromen van je aanstaand verjaardagscadeau 😇 1 1
dhr K Posted October 7 Posted October 7 Als ik me goed herinner is E.Jager gegoten staal en de Muhle in de laatste versies niet meer, maar gesneden door de machine. Gegoten maakt het staal bros en dus op kritieke punten makkelijk breekbaar. Ik zelf heb alleen de Muhle Rocca en ben er zeer tevreden mee: niet agressief maar zeer efficient 1 1
bartje-p Posted October 7 Posted October 7 @ iwan073 voor wat het waard is, het handvat vond ik zelf erg prettig, ook in de zwarte variant. Hij is wat dikker dan gebruikelijk, maar niet zwaarder. Prima balans in de krabber. 1 1
dhr K Posted October 8 Posted October 8 Handvat van de Muhle Rocca is m.i. perfect. Als ik me goed herinner is die van E Jager veel korter, maar dat weet ik niet zeker. Ik hou van lange handvaten... 1
iwan073 Posted October 8 Author Posted October 8 Ik heb vandaag de Rocca met Berk handvat vastgehad en de 3ONE6. Geen idee waar ik eventueel voor zou gaan. Wie weet inderdaad beide 🙈 1
iwan073 Posted October 8 Author Posted October 8 Het zijn trouwens zepen geworden i.p.v. een krabber 🥳 1 2
Niek Posted October 8 Posted October 8 @ iwan073 Je G&F open combinatie (kam) is zeer zeker niet verkeerd !! 1
iwan073 Posted October 8 Author Posted October 8 3 minuten geleden, Niek zei: @ iwan073 Je G&F open combinatie (kam) is zeer zeker niet verkeerd !! Keuze zat nu 😅 1
iwan073 Posted October 9 Author Posted October 9 49 minuten geleden, dhr K zei: Zepen kan je nooit genoeg van hebben (krabbers ook) 😎 Motto van de scheerders hobbyclub 2 2
Recommended Posts