Ric325i Posted September 28 Posted September 28 Ik ben eens benieuwd naar de ervaringen omtrent dit merk dus bij deze de vraag: Welke 3 Noble Otter zepen vinden jullie “Winnaars” Welke 3 Noble otter zeper vinden jullie “verliezers” (lees : zal je niet aanraden/nog een keer kopen) 1
Levi Posted September 28 Posted September 28 Winnaars: Orbit, Barrbarr, Firefighter (deze 3 heb ik al een tweede pot zeep gekocht) Verliezers: Plunder, The Noir Er Vanille, Monarch Dit is mijn persoonlijke ervaring 😉. 2
Ric325i Posted September 28 Author Posted September 28 Noir Er Vanille = sowieso niks voor mij ik ben geen Vanille iemand … Firefighter heb ik in het vizier (check) geuren die mij op papier ook wel wat lijken: -Logbook -Ace -Lonestar Mochten hier zozo tjes tussen zitten hoor ik dat ook graag ff om een zeper te voorkomen. 1
Woodface Posted September 29 Posted September 29 Winnaars: RAWR, RAWR en RAWR Verliezers: de rest RAWR is de enige die ik heb gehad maar ben er wel weg van 2
Levi Posted September 29 Posted September 29 4 minuten geleden, Woodface zei: Winnaars: RAWR, RAWR en RAWR Verliezers: de rest RAWR is de enige die ik heb gehad maar ben er wel weg van Die ruikt naar pissebloemen zoals we het hier zeggen. 1 2
Ric325i Posted September 29 Author Posted September 29 Rawr zit toevallig ook vanille in en daarom laat ik em voor nu even voor wat het is … @ ChrisVanMeer nu zag ik dat jij ook aardig wat Noble otters hebt (gehad?) maar wat zouden jouw winnaars/verliezers zijn? 1
ChrisVanMeer Posted September 30 Posted September 30 Winnaars: Barrbarr Noir Et Vanille Rawr Verliezers: Plunder Lonestar Neon Sun 2
Ric325i Posted November 5 Author Posted November 5 De geuren die ik in 1e instantie intressant vind: -firefighter -logbook -ace 1
Levi Posted November 5 Posted November 5 23 minuten geleden, Ric325i zei: De geuren die ik in 1e instantie intressant vind: -firefighter -logbook -ace Je weet wat te kopen bij Rasoigoodfellas op Black Friday 😉 2
Julyan Posted November 5 Posted November 5 of morgen middag voor 25% blackfriday was hogere korting vorig jaar 2
Ric325i Posted November 5 Author Posted November 5 Morgenmiddag maar eens kijken voor wat zeepjes en mocht de geur mij aanstaan dan kan de AS met bf altijd nog gescoord worden. Met zeep weet je het nooit het kan ook zomaar eens tegenvallen. 3
Ric325i Posted November 6 Author Posted November 6 Besteld: -Orbit -Firefighter -Ace -Logbook -BarrBarr 6 1
Ric325i Posted November 11 Author Posted November 11 Volgorde die mijn vriendin neerzet (boven naar beneden): Volgorde die ik in 1e instantie in gedachte heb: 3 2
Recommended Posts