-Danny- Posted September 23 Share Posted September 23 Beste natscheerders, Weten jullie mij even te vertellen welke voor- en nadelen of verschillen tussen geschulpte en gladde kop is van de krabbers? Bij voorbaat hartelijk dank voor de reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 23 Share Posted September 23 Bij de bovenplaat is het puur voor het uitzicht. Bij de onderplaat merk je het verschil tussen, smooth, scalopped en open kam. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted September 23 Author Share Posted September 23 @ Levi dus eigenlijk alleen voor het zicht. Alleen is gladde kop gemakkelijker schoon te maken dan geschulpte, denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 23 Share Posted September 23 Die is even makkelijk schoon te maken hoor 😉 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ric325i Posted September 23 Share Posted September 23 1 uur geleden, Levi zei: Bij de bovenplaat is het puur voor het uitzicht. Bij de onderplaat merk je het verschil tussen, smooth, scalopped en open kam. Maar zo veel verschil in gevoel zal er toch niet zitten tussen een solid en scalloped bar? Ik vermoed hooguit een subtiel verschil ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted September 23 Share Posted September 23 50 minuten geleden, Ric325i zei: Maar zo veel verschil in gevoel zal er toch niet zitten tussen een solid en scalloped bar? Ik vermoed hooguit een subtiel verschil ? Toch wel hoor, scalopped zit juist tussen een gesloten en open kam. Ik vond de gesloten kam .95 een stuk minder mes gevoel hebben dan de scalloped. Ik heb al de varianten gehad en vond de scalopped basisplaat met topplaat het fijnst scheren. Gesloten kam vond ik net te weinig gevoel en de open kam is net iets te veel. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts