Jump to content

Recommended Posts

• 6 months later...
Posted

Om maar op draadje een vraag te stellen over Stirling.

Ik zag op de site van de fabrikant dat VAREN weer gemaakt is. Inderdaad een shavsoc zeep destijds.

Ik heb wel interesse om deze te bestellen, maar vanuit Stirling verzendt men niet richting Europa.

Nu loop ik me rot te zoeken naar een shop in Europa die de Varen verkoopt. Echter nog niet gevonden. 

Iemand tips?

Posted

dan zou ik zoals ieder aangegeven vragen bij 1 van de Nederlandse shops of het te bestellen is.

• 4 months later...
Posted

Die Pharaoh's Dreamsicle zeep en AS van Stirling is erg bijzonder hoor. Ik ben er zuinig mee, want hij wordt niet meer gemaakt, geloof ik.

De geur is moeilijk te omschrijven, maar ik zou zeggen iets als "rokerig citrus".

Als je citroenschillen en sinaasappelschillen samen in een bak doet en lichtjes rookt, krijg je misschien zo iets als deze geur.

Ik vind het heerlijk en tamelijk afwijkend van de gebruikelijke geuren. 

Ik heb me er vanmorgen weer eens mee geschoren en meteen vast mijn varkensharen kwast voor morgenochtend klaar gezet. Ik heb geen flauw idee waarom, maar varkenshaar en Pharaoh's Dreamsicle horen blijkbaar bij elkaar in mijn hoofd. o.O

spacer.png

Bron: https://www.giftsandcare.com/16013-large_default/stirling-soap-co-pharaohs-dreamsicle-shaving-soap-170ml.jpg

• I like it 6
Posted

@ mifi  voor mij werkt Stirling sowieso erg fijn met een varkensharen kwast, heb jij het ook met andere Stirling zepen of echt alleen met de Pharaoh's Dreamsicle?

• Agreed 1
Posted
31 minutes ago, Coenetje said:

@ mifi  voor mij werkt Stirling sowieso erg fijn met een varkensharen kwast, heb jij het ook met andere Stirling zepen of echt alleen met de Pharaoh's Dreamsicle?

Jazeker. Ik heb er meerdere van ze, in totaal vijf verschillende.

Vanmorgen dacht ik Pharaoh's Dreamsicle te gebruiken, maar ik heb per ongeluk Mountain Man gepakt. Oh well.