Levi Posted September 2 Posted September 2 SvdD: 02/09/2024 Razor: Razorock Game Changer 0.84P Blade: Astra Superior Platinum , 3rd use Brush: Oumo Warhammer Moss Ex Density ST-1 Bowl: Hendrix Classics & Co. Straight Wall Bowl Soap: Moon Tobacco Flower Cream Aftershave: Moon Tobacco Flower Aftershave - Shared from My Shave Den for iOS Geen SE messen hier maar ik kijk er naar uit wat jullie hebben! 11
koenfucius Posted September 2 Posted September 2 Ik had in feite vorige week reeds een SE-week, maar goed, heb er nog wel een paar liggen. Weck Surgical Personna Hair Shaper blade ApShaveCo Ebonite Synbad Grooming Dept Ingress Nivea sensitive balsem 12
-Danny- Posted September 2 Posted September 2 SvdD 02/09/2024 Safety razor : Mühle r89 Mesje : Astra green Kwast: Gillette king C. Scheerzeep : Pinaud clubman Aftershave : Pinaud clubman aftershave lotion Fijne maandag iedereen! 👋😀👍 12
Coenetje Posted September 2 Posted September 2 Goedemorgen allemaal, Blackland Vector OC Schick Proline #7 Oumo 27mm ST-1 Desert Ironwood Saponificio Varesino "Stella Alpina" zeep en A.S. Heerlijke scheerbeurt, een uitstekend begin van de week na een vakantie! 12
Tjebbe Posted September 2 Posted September 2 Yaqi Heavy Metal Timber Wolf, Stirling Margaritas in the Arctic, Tedalus Velocity One, Feather (1), Alcolado Glacial, Stirling Margaritas in the Arctic post shave. Geen SE krabber, maar als ik echt nog maar één krabber mocht hebben, zou dit mijn enige, mijn single krabber zijn! 11
iwan073 Posted September 2 Posted September 2 Scheerbeurt van de Dag - Maandag 2 september 2024 Bowl: Blokker New York Brush: Mühle Kosmo Silvertip Fibre 21mm Soap: Mühle Sea Buckthorn Shaving Soap Razor: Mühle R101 Blade: Gillette 7 O'clock Super Stainless 2 Aftershave: Geo F Trumper Spanish Leather Skin Food Jammer dat de Sea Buckthorn zo licht ruikt, want hij is echt super lekker. 10
Tati1050 Posted September 2 Posted September 2 4 uren geleden, Coenetje zei: Goedemorgen allemaal, Blackland Vector OC Schick Proline #7 Oumo 27mm ST-1 Desert Ironwood Saponificio Varesino "Stella Alpina" zeep en A.S. Heerlijke scheerbeurt, een uitstekend begin van de week na een vakantie! Passen die Prolines bij jou goed in de Vector? 3
dhr K Posted September 2 Posted September 2 Executive shaving Outlaw Voshkod (2) Omega 6210 silvertip SMN Crema da barba SMN emulsione analcolica SMN Tabacco toscano EDC 11
Coenetje Posted September 2 Posted September 2 4 uren geleden, Tati1050 zei: Passen die Prolines bij jou goed in de Vector? Ja tot nu toe nog wel, heel af en toe eentje die wil tegenstribbelen maar lukt me nog wel. 3
Ric325i Posted September 2 Posted September 2 Aylsworth Apex ss standaard (satin) Kai mesje (2e gebruik) Semoque soc 2 band badger Moon Soap Union zeep Moon Soap Union asb 12
Levi Posted September 3 Author Posted September 3 SvdD: 03/09/2024 Razor: Karve Shaving Co. Overlander Blade: Astra Superior Platinum , 4th use Brush: Oumo Warhammer “Shaving Society” ST-1 Soap: Strike Gold Shave Fearless Puck Aftershave: Strike Gold Shave Fearless Aftershave - Shared from My Shave Den for iOS Een onbevreesde scheerbeurt! ✌️😎 11 1
koenfucius Posted September 3 Posted September 3 Ever-Ready Personna GEM Zenith Silvertip Copper Declaration Grooming Sell Out Nivea sensitive balsem 11
Coenetje Posted September 3 Posted September 3 Goedemorgen allemaal, Razorock Hawk V3 Schick Proline #8 Shavemac 24mm G5C Gentleman's Nod "Finca Vigía" zeep en A.S. 11
-Danny- Posted September 3 Posted September 3 SvdD 03/09/2024 Safety razor : GC 0.68p Mesje : Rapira Platinum lux Kwast: De Vergulde Hand Scheercrème : TFS Zagara Gelsomino Aftershave : TFS Zagara Gelsomino balm Fijne dinsdag allemaal! 👋😀👍 11
Tjebbe Posted September 3 Posted September 3 Yaqi Heavy Metal Timber Wolf, Stirling Piacenza, Tedalus Velocity One, Feather (2), Stirling Piacenza aftershave splash, Aloë Vera-gel. 11
iwan073 Posted September 3 Posted September 3 Scheerbeurt van de Dag - Dinsdag 3 september 2024 Bowl: Saponificio Varesino The Shaving Grail Brush: Yaqi Black Marble Synthetic 24mm Soap: Cella Milano Aloë Vera Razor: Edwin Jagger DE89 "Barley" Blade: Gillette 7 O'clock Super Stainless 3 Aftershave: Geo F Trumper Spanish Leather Skin Food Eerste scheerbeurt met de Cella Milano Aloë Vera. Heerlijk fris geurtje komt er vanaf. 11
dhr K Posted September 3 Posted September 3 MUhle Rocca Voshkod (3) Zenith boar Myrsol emulsion pre Essence of Scotland Sweet gale Nivea sensitive ASB Frapin L'humaniste EDP 10
mifi Posted September 3 Posted September 3 SvdD 20240903 De scheerweek van de single edge. Ik moest er even over nadenken, want ik heb geen single edge krabber. Zal ik een helft van een krabber afplakken? 🤔 Ik kreeg een beter idee: Een single edge scheermesje gebruik je steeds aan de dezelfde kant en zal dus eerder bot worden dan een double edge mesje van hetzelfde type. Weet je wat? Ik neem een mesje dat binnen één enkele scheerbeurt al merkbaar botter begint te worden. Dat compenseert mijn voordeel van het gebruik van mesjes die aan twee kanten snijden. Zo ben ik dan toch een beetje compatibel met de intentie van de week 😁 Sorry. Ik ben niet aardig, geloof ik. 🫣 Sorry sorry. Ik heb een vers Tiger Platinum mesje geladen. Voorheen beschouwde ik die mesjes als een miskoop. En vandaag? Foto: rasoigoodfellas.eurasoigoodfellas Vandaag begon de Tiger monter aan mijn wangen, maar bij de de derde gang merkte ik dat hij net zo bot was (geworden) als het Dorco ST300 mesje dat ik gisteren nog gebruikte. Dat Dorco mesje ging gisteren de achtste scheerbeurt in, dus dat zegt iets over de Tiger in zijn eerste scheerbeurt. 🤨 Ik zal de Tiger morgen nog eens proberen, we verdienen allemaal een tweede kans. Krabber: Henson AL13-medium v2 Mesje: Tiger Platinum DE (1) Kwast: Yaqi 24 synthetisch Zeep: Proraso rood AS: Proraso rood De scheerbeurt was best oke, maar ik kon niet zeggen dat ik met één haal meteen glad was. Er moest best even geschraapt worden en bij de derde gang werd dat heel duidelijk. 9
iwan073 Posted September 3 Posted September 3 2 uren geleden, dhr K zei: MUhle Rocca Mooi mes. Scheert het anders dan een R89? 2 1
bartje-p Posted September 3 Posted September 3 1 uur terug, iwan073 zei: Mooi mes. Scheert het anders dan een R89? Oh ja, zeker. Veel meer mesgevoel en geluid! 2 1
Tjoolder Posted September 3 Posted September 3 Prettige avond nog iedereen! Meer single edge dan dit kan toch niet, tenzij een kamisori? 9 1
-Danny- Posted September 3 Posted September 3 54 minuten geleden, bartje-p zei: Oh ja, zeker. Veel meer mesgevoel en geluid! Zou medium agressief zijn. 1
-Danny- Posted September 4 Posted September 4 SvdD 04/09/2024 Safety razor : GC 0.68p Mesje : Rapira Platinum lux Kwast: De Vergulde Hand Scheerzeep: TOBS Sandelwood Aftershave : TOBS Sandelwood Fijne woensdag allemaal! 👋😀👍 8
Levi Posted September 4 Author Posted September 4 SvdD: 04/09/2024 Razor: Henson TI22 ++ Blade: Gillette Platinum , 5th use Brush: Oumo Warhammer “Shaving Society” ST-1 Soap: Saponificio Varesino Opuntia Puck Aftershave: Saponificio Varesino Opuntia Aftershave Fragrance: Saponificio Varesino Opuntia EdP - Shared from My Shave Den for iOS Scheren met de Henson is geen raketwetenschap dit gaat bijna vanzelf. De titanium versie voelt voor mij natuurlijker aan en na drie gangen heb ik een gladde bakkes en ruik ik geweldig! 9 1
koenfucius Posted September 4 Posted September 4 Shield GEM Aluminium Personna GEM Simpson Chubby 2 synthetic bristle Martin de Candre Original Nivea sensitive balsem Erg prettige krabber, prijs/kwaliteit een absolute aanrader 9
Recommended Posts