Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goede morgen,

Ben er even tussenuit geweest. Nu zie ik enkele, voor mij, nieuwe scheer crèmes.

Voor wie er bekend mee zijn, zouden jullie deze even willen beschrijven en of ze de moeite waard zijn?

- TOBS Oud Shaving Cream

- TOBS Tobacco Leaf Shaving Cream

- TOBS Royal Forest Shaving Cream

- TOBS Lime Zest

• I like it 1
Posted

Even kort door de bocht. Heb een aantal Tobs samples gehad, maar ik vind (met nadruk op ik) dat er andere, betere zepen zijn. Geen ervaring met de 4 door jou genoemde zepen.

• I like it 2
Posted

Royal Forest is geïnspireerd van Creed Aventus (fruitige chypre geur). Ik moet ook toegeven dat het schuim dat je bekomt van TOBS scheercrème maar middelmatig is. Zoals @ bartje-p  hierboven vermeld er zijn betere te verkrijgen. 

• I like it 2
  • Agreed 1
Posted

Ik ben altijd zeer tevreden geweest met TOBS. Ik vroeg me meer af hoe de geur van de bovengenoemde crèmes is.

• I like it 1
Posted

Ik vind tobs zepen best makkelijk op schuimen maar goed..

Van de 4 geuren waar je naar vraagt heb ik de tobacco en royal forest en die geuren niet slecht.

De lime zest uitvoering ik niet gehad wel de “gewone” lime en die geur vond ik wat sterk in de zin dat wel echt een citrus fanaat moet zijn zeg maar is ie slecht? Zeker niet maar er zijn betere geuren verkrijgbaar imo.

• I like it 1
Posted

Ik heb de gewone Lime twee keer gekocht.

De eerste keer was hij super lekker. Een van de lekkerste scheerzepen die ik gehad heb.

De tweede keer rook hij vreemd genoeg veel te sterk en chemisch… Jammer

• I like it 1