Rick Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Hallo medeleden, ย Graag stel ik mezelf aan jullie voor. Mijn naam is Rick (50 jaar) en ik ben nu ongeveer een half jaar actief bezig met traditioneel scheren. Ik ben begonnen met een krabber en een shavette, en heb onlangs mijn eerste vintage scheermes aangeschaft: een Bartmann. ย Ik maak gebruik van een Coliture slijpsteen en heb veel interesse in het restaureren van vintage scheermessen. Mijn doel is om deze prachtige, maar voor velen nog onbekende, manier van scheren onder de aandacht te brengen, vooral bij de jongere generatie. ย Ik ben lid geworden van dit platform om mijn kennis over het restaureren van scheermessen te vergroten en uiteindelijk mijn ervaringen met jullie te delen. Inmiddels heb ik verschillende vintage messen verzameld die ik graag wil leren restaureren. ย Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van deze community en van jullie te leren! ย Met vriendelijke groet, Rick 6
ChrisVanMeer Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Welkom op het forum! Namens de staf van Shaving Society
bartje-p Posted August 21, 2024 Posted August 21, 2024 Welkom en veel plezier hier en met het scheren!
Robgtt99 Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 Welkom ย ย en hoop wat restauratie projectjes te zien van je
iwan073 Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 Komt net kijken en nu al Gouden Donateur? Doe je goed. Welkom
espresso Posted December 8, 2024 Posted December 8, 2024 Welkom, ik denk dat je hier wel op je plek bent.
Recommended Posts