Jump to content

Hoop op een warm welkom ๐Ÿ˜Š even voorstellen

Rick

Recommended Posts

Hallo medeleden,

ย 

Graag stel ik mezelf aan jullie voor. Mijn naam is Rick (50 jaar) en ik ben nu ongeveer een half jaar actief bezig met traditioneel scheren. Ik ben begonnen met een krabber en een shavette, en heb onlangs mijn eerste vintage scheermes aangeschaft: een Bartmann.

ย 

Ik maak gebruik van een Coliture slijpsteen en heb veel interesse in het restaureren van vintage scheermessen. Mijn doel is om deze prachtige, maar voor velen nog onbekende, manier van scheren onder de aandacht te brengen, vooral bij de jongere generatie.

ย 

Ik ben lid geworden van dit platform om mijn kennis over het restaureren van scheermessen te vergroten en uiteindelijk mijn ervaringen met jullie te delen. Inmiddels heb ik verschillende vintage messen verzameld die ik graag wil leren restaureren.

ย 

Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van deze community en van jullie te leren!

ย 

Met vriendelijke groet,

Rick

• I like it 7

• 1 month later...