Robert79 Posted August 3 Posted August 3 Ik zou graag een VS zeep willen kopen en ik hou van frisse citrusachtige geuren, dus lekker voor gebruik in de zomer. Welke zouden jullie mij aan kunnen raden? alvast bedankt. 3
Levi Posted August 4 Posted August 4 @ Robert79 ik zou voor Opuntia gaan ofwel de 70th anniversary editie. 3
Robert79 Posted August 4 Author Posted August 4 Dank Levi. Weet jij ook hoe de Stella Alpina is? Is dat ook categorie fris voor in de zomer? 2
Levi Posted August 4 Posted August 4 1 uur terug, Robert79 zei: Dank Levi. Weet jij ook hoe de Stella Alpina is? Is dat ook categorie fris voor in de zomer? Ik zou deze eerder klasseren als fris in de winter 😇 2
Robert79 Posted August 4 Author Posted August 4 Ok, Thnx. het is de Opuntia geworden samen AS en de badzeep.😋Kan nu al niet wachten. 3
ChrisVanMeer Posted August 4 Posted August 4 Ikzelf zou Stella zeker wel als zomergeur bestempelen. 2
Robert79 Posted August 5 Author Posted August 5 Ok Chris, dan zal ik de Stella Alpina in overweging nemen. 2
Robert79 Posted August 8 Author Posted August 8 Ondertussen de Opuntia mogen ontvangen. Ik moet zeggen dat ik de harde badzeep zwaar vond tegenvallen betreft geur want ik vond m eerder geurloos ruiken dan dat ik maar ook iets van Opuntia kon ontdekken. De AS lotion en de scheerzeep Opuntia vind ik de lekkerste van de SV die ik al had. De Mirto di sardegna en de Dolomiti had ik al eerder. 5
Recommended Posts