De Messenwinkel Posted July 19 Posted July 19 Hallo allemaal! Ik ben Joannes van De Messenwinkel. Wij zijn een familiezaak in het centrum van Antwerpen, ik ben ondertussen al de 6 generaties achter de toonbanken. Ondertussen ken ik al veel over het klassiek scheren maar ongetwijfeld zijn er nog veel onbekende zaken die ik hier kan leren hier op het forum! Ik reis veel rond naar alle grote en kleine ateliers & fabrieken om te bezoeken die iets te maken hebben met scheren, Mühle, Dovo, Merkur,... Dit weekend vieren we ook feest met onze winkel voor ons 160 jarig bestaan . Daarom op al het scheermateriaal 10% korting. Kortingscode: SCHEERDAG2024 anders door het gaat permanent 5% korting. Kortingscode: shavingsociety5 Hopelijk tot ooit in onze winkel. Joannes & Ingeborg 12
Levi Posted July 19 Posted July 19 Welgekomen Joannes & Ingeborg ✌️😎 en van harte gefeliciteerd met het 160 jarig bestaan!
Tjebbe Posted July 20 Posted July 20 Welkom en gefeliciteerd! Het is een mooie winkel, hopelijk gaan jullie nog vele generaties door!
mifi Posted July 20 Posted July 20 Welkom op het forum Joannes. Ik zit op jullie' site te kijken, en die ziet er prima uit. Leuk dat verslag van het bezoek aan Muhle.
-Danny- Posted July 22 Posted July 22 Aangename kennismaking! Leuke interactieve scheerzaken tijd gewenst! 👋😃👍
Snowmiss Posted August 1 Posted August 1 Welkom en hoog tijd dat ik eens een bezoekje aan Antwerpen combineer met een bezoek aan jullie winkel.
Recommended Posts