Jump to content

Hallo

Rockwell

Recommended Posts

Hallo,

In het verleden heb ik altijd nat geschoren met een cartridge en safety razor. Uit gemakzucht ben ik overgestapt naar droogscheren, maar na een aantal jaren miste ik toch altijd het lekkere frisse gevoel na het nat scheren. Nu ben ik weer begonnen en heb ik de Parker Solo-Edge Single Edge Safety Razor aangeschaft, wat me tot nu toe erg bevalt. Ik ben ook aan het kijken naar de Rockwell T2. Een verstelbare razor heb ik nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me leuk om daarmee aan de slag te gaan. (Als iemand weet waar de T2 in de aanbieding is, laat het me weten.) Nog even over mezelf: ik kom uit Oostzaan, ben vader van twee en gelukkig getrouwd. Ik ga me nu even inlezen op het forum en ik wens jullie allemaal veel scheerplezier.

• I like it 5

• 2 weeks later...

Dag Rockwell, je verblijf was van korte duur. Het leek erop dat je wat discussie ging starten, iets wat voor mij erg welkom is. Maar blijkbaar was iets te onhandig in je uitspraken. Jammer voor ons en nog meer voor jezelf. 

Ik hoop dat je in het echte leven iets terughoudender bent als iets je niet zint. 

Het ga je goed.

• Agreed 1