Jorgen Posted July 6 Posted July 6 Mijn vrouw werkt bij rituals en had vandaag voor me een potje vitamine C bij en een potje skin hydrator. Ze vertelde me dat ik dit na men scheerbeurt er moest op doen (voor de aftershave). Voor ik dit probeer wil ik toch even jullie mening, recensies enzo horen. Hebben jullie dit al geprobeerd en geeft het een meerwaarde? Alvast bedankt 1
Chrispijn2 Posted July 6 Posted July 6 Als je geen huidklachten hebt zou ik die zeker niet inleiden met allerlei smeerseltjes en aftershave. Heb je wel huidklachten zou ik ermee naar de huisarts of dermatoloog gaan. Zij kunnen je echt goed advies geven. 1
Levi Posted July 7 Posted July 7 Kan zeker geen kwaad volgens mij. Zelf heb ik dit nog nooit geprobeerd dus kan ik geen ervaring delen. Ik neem genoegen met een aftershave splash/balm. Vitamine C in je huidverzorging kan zorgen voor het verminderen van pigmentvlekken, een doffe huid stralender maken, het genezingsproces verbeteren van bijvoorbeeld rode vlekjes na acne en beschermt de huid tegen irritaties. 2
mifi Posted July 7 Posted July 7 16 hours ago, Jorgen said: Voor ik dit probeer wil ik toch even jullie mening, recensies enzo horen. Hebben jullie dit al geprobeerd en geeft het een meerwaarde? Inhoudelijk heb ik geen idee, maar ik heb wel al geleerd dat ik altijd moet doen wat mijn vrouw zegt. 😄 Het is lief van haar dat ze die produkten voor je mee neemt. 1
Chrispijn2 Posted July 7 Posted July 7 15 uren geleden, dulac66 zei: Inleiden met aftershave??? Misschien had ik moeten schrijven 'opwekken met... ' of 'veroorzaken met... '. Sorry voor de onduidelijkheid.
JvdK Posted July 7 Posted July 7 De crème’s van Rituals zijn op natuurlijke basis en dermatologisch getest. Je zou het dus zonder problemen moeten kunnen gebruiken. Hooguit dat je huid iets gevoeliger kan zijn en gaat reageren maar dat zie je snel genoeg (pukkeltjes, rode vlekjes). Mijn vrouw had tijdens haar heftige serie bestralingen juist heel erg veel baat bij de crème’s van Rituals. Huidartsen adviseren mannen, vanaf ruwweg 35 jaar, om regelmatig een vochtinbrengende crème (met een SPF) te gebruiken. Dat hoeft geen crème van een duur merk te zijn, een eenvoudige merk als Nivea voldoet al. 2
Recommended Posts