Jump to content

Recommended Posts

Posted

De eerste helft van het jaar zit er weer op, tijd om de balans op te maken. In mijn geval steeds meer aandacht voor de wat mildere krabbers. En ik probeer daadwerkelijk een zeep op te gaan maken, de keuze is gevallen op de Stirling N&S.

Ik ben wat minder actief aanwezig, maar geniet uiteraard nog steeds met volle teugen van deze hobby!

sotd_2024_h1.jpg

• I like it 7
Posted

Leuk, zo'n Excel-sheet!

Je moet wel de discipline hebben om de gegevens trouw in te voeren maar dan heb je wel een zinnig overzicht. 

• I like it 2
  • 4 weeks later...
Posted

Jammer dat de statistieken moeilijk leesbaar zijn, tenminste op mijn iPad. Altijd leuk immers, omdat je de voorkeuren van een andere natscheerder wat beter leert kennen.

• Agreed 1
Posted

ik zie het nu ook, krijg je als je te veel info in 1x wilt plaatsen. Ik zal het aan het einde van het jaar anders doen. Mocht je nu al ergens in geïnteresseerd zijn, laat het me dan even weten. Krijg je alleen de actuele stand te zien ;-)

• Thanks! 1
Posted

Ik wil het plaatje uit je eerste mail graag wel eens zien in een hogere resolutie, mocht dat kunnen… Indien niet, no problem!

• I like it 1
Posted

Zoals toegezegd hier wat betere plaatjes. Zit wel al data van Juli bij ondertussen.

image.png.0f283e662dcc5795f0626bfaa7642359.png

image.png.a4e877cabcb6afb3b3f7d880bd80c1c2.png

image.thumb.png.87751a0e25f8c0ca455b176fc0dc2828.png

image.png.708912e17bbd39d25a2effbb0fef827d.png

Mesjes zijn te divers, ASB niet heel interessant. Beiden Balea, de Energy of de Sensitive.

• I like it 4
  • Thanks! 2