bartje-p Posted June 30 Posted June 30 De eerste helft van het jaar zit er weer op, tijd om de balans op te maken. In mijn geval steeds meer aandacht voor de wat mildere krabbers. En ik probeer daadwerkelijk een zeep op te gaan maken, de keuze is gevallen op de Stirling N&S. Ik ben wat minder actief aanwezig, maar geniet uiteraard nog steeds met volle teugen van deze hobby! 7
Chrispijn2 Posted June 30 Posted June 30 Leuk, zo'n Excel-sheet! Je moet wel de discipline hebben om de gegevens trouw in te voeren maar dan heb je wel een zinnig overzicht. 2
Tati1050 Posted July 26 Posted July 26 Jammer dat de statistieken moeilijk leesbaar zijn, tenminste op mijn iPad. Altijd leuk immers, omdat je de voorkeuren van een andere natscheerder wat beter leert kennen. 1
bartje-p Posted July 26 Author Posted July 26 ik zie het nu ook, krijg je als je te veel info in 1x wilt plaatsen. Ik zal het aan het einde van het jaar anders doen. Mocht je nu al ergens in geïnteresseerd zijn, laat het me dan even weten. Krijg je alleen de actuele stand te zien 1
Tati1050 Posted July 26 Posted July 26 Ik wil het plaatje uit je eerste mail graag wel eens zien in een hogere resolutie, mocht dat kunnen… Indien niet, no problem! 1
bartje-p Posted July 27 Author Posted July 27 Hoop eraan te denken en binnenkort wat beter zichtbare plaatjes te plaatsen! 1
bartje-p Posted July 27 Author Posted July 27 Zoals toegezegd hier wat betere plaatjes. Zit wel al data van Juli bij ondertussen. Mesjes zijn te divers, ASB niet heel interessant. Beiden Balea, de Energy of de Sensitive. 4 2
Recommended Posts