Sebas Wal Posted April 28, 2024 Author Posted April 28, 2024 39 minuten geleden, Julyan zei: Welkom, ik zie gie foto alleen een hele lange link Net even getest, ik zie het op de computer met foto maar op mijn telefoon zie ik geen foto:p
bartje-p Posted April 28, 2024 Posted April 28, 2024 @ Sebas Wal kijk hier even naar, wellicht dat dat kan helpen? Dit topic en anders gewoon donateur worden, is het helemaal een appeltje-eitje…. 1
RvL Posted April 28, 2024 Posted April 28, 2024 Welkom Sebas! 30 krabbers! Ik heb met 3 al keuzestress
Sebas Wal Posted April 28, 2024 Author Posted April 28, 2024 Soms heb ik wel moeite met kiezen maar heb gelukkig een aantal favorieten 😛 (afbeelding zichtbaar?) 1
Sebas Wal Posted April 28, 2024 Author Posted April 28, 2024 (edited) Op 26-4-2024 om 18:09, Sebas Wal zei: Nu incl afbeelding met dank aan @ bartje-p Edited April 28, 2024 by Sebas Wal 4
-Danny- Posted October 21, 2024 Posted October 21, 2024 Op 28-4-2024 om 23:00, Sebas Wal zei: Nu incl afbeelding met dank aan @ bartje-p Hey @ Sebas Wal gebruik jij je nog die Leaf shave razor om over je kale bol te aaien? 😀
Sebas Wal Posted October 21, 2024 Author Posted October 21, 2024 1 uur geleden, -Danny- zei: Hey @ Sebas Wal gebruik jij je nog die Leaf shave razor om over je kale bol te aaien? 😀 Ja maar die is stuk en wacht op de nieuwe, gebruik momenteel de shavent. Shavent is efficiënter en bevalt mij tot nu toe net zo goed of zelfs iets beter. Voornamelijk als ik haast heb gebruikt ik bovenstaande alleen voor mijn achterhoofd, zijkant en baard altijd met een de, se of feather dx.
-Danny- Posted October 21, 2024 Posted October 21, 2024 31 minuten geleden, Sebas Wal zei: Ja maar die is stuk en wacht op de nieuwe, gebruik momenteel de shavent. Shavent is efficiënter en bevalt mij tot nu toe net zo goed of zelfs iets beter. Voornamelijk als ik haast heb gebruikt ik bovenstaande alleen voor mijn achterhoofd, zijkant en baard altijd met een de, se of feather dx. Ja, ik heb het gehoord. Het gaat vaak stuk, dat heeft mij belet om te kopen.
Sebas Wal Posted October 21, 2024 Author Posted October 21, 2024 24 minuten geleden, -Danny- zei: Ja, ik heb het gehoord. Het gaat vaak stuk, dat heeft mij belet om te kopen. Ze hebben wel een nieuwe gestuurd na het tonen van de bon
-Danny- Posted October 21, 2024 Posted October 21, 2024 1 uur terug, Sebas Wal zei: Ze hebben wel een nieuwe gestuurd na het tonen van de bon Buiten de garantietermijn? Anders stelt dat niks voor.
Sebas Wal Posted October 21, 2024 Author Posted October 21, 2024 11 minuten geleden, -Danny- zei: Buiten de garantietermijn? Anders stelt dat niks voor. Volgens mij bij bepaalde dingen ook buiten termijn
Recommended Posts