Sebas Wal Posted April 26 Share Posted April 26 Goedendag allen, Ik scheer me al geruime tijd met een krabber en soms een feather dx. voor het hoofd gebruik ik als ik snel moet soms de leaf shave. In de laatste 2 jaar ben ik van ongeveer 50 krabbers naar een 30 stuks gegaan en probeer ook niet al te gek in te slaan. Al lukt dat niet altijd even goed en soms zie je weleens wat mooie krabbers voorbijkomen welke je dan moet hebben. Kwa zeepjes heb ik waarschijnlijk ook iets te veel (ongv een 30st). Daarnaast ben ik vegan en moet ik er altijd goed op letten dat de zeepjes welke in aanschaf geen dierlijke producten bevatten. Hierdoor heb ik ook alleen maar synthetische kwasten. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom op het forum! Namens de staf van Shaving Society Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted April 26 Share Posted April 26 Ook welkom hier, veel plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted April 26 Share Posted April 26 Welgekomen ✌️😎🍻 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nolletje Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom Sebas leuk om je hier ook te zien 👍😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 26 Author Share Posted April 26 12 minuten geleden, nolletje zei: Welkom Sebas leuk om je hier ook te zien 👍😊 Toevallig Dankewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic666 Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom! (nog een Tweaker??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom Sebas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 26 Author Share Posted April 26 Nee geen Tweaker echter, ik maak wel veel gebruik van de site zonder account. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrispijn2 Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom Sebas. Welke zeepjes gebruik jij als ik vragen mag? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 26 Author Share Posted April 26 (edited) 7 minuten geleden, Chrispijn2 zei: Welkom Sebas. Welke zeepjes gebruik jij als ik vragen mag? Hallo Chris, Zo uit mijn hoofd zijn er een paar merken welke ik gebruik waarvan een aantal sowieso vegan zijn en er een aantal ook met talg te koop zijn. Martin de Cande (vegan) Uitstekende zepen. Duur in aanschaf maar zuinig in gebruik. Southern Witchcrafts (vegan) Favoriet als het gaat om de geuren maar ook de prestaties zijn erg goed. Officina artigiana milano volgens mij ook allemaal vegan. Zeepziederij borssenburg vegan variant beschikbaar. Scheermonnik. Tabac (nieuw recept). Goodfella smile. Paa. En zo zijn er nog wel wat zeepjes:p Edited April 26 by Sebas Wal 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrispijn2 Posted April 26 Share Posted April 26 Dank voor je antwoord. Ik ben geen vegan of iets dergelijks maar wil wel iets bewuster gaan consumeren. De zeep die ik toch al graag wilde proberen, MdC Original, is bij nader inzien vegan dus dat is mooi. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom Sebas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quis Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 26 Author Share Posted April 26 8 minuten geleden, Chrispijn2 zei: Dank voor je antwoord. Ik ben geen vegan of iets dergelijks maar wil wel iets bewuster gaan consumeren. De zeep die ik toch al graag wilde proberen, MdC Original, is bij nader inzien vegan dus dat is mooi. Daarnaast doen deze zepen ook niet onder voor de andere premium merken waar talg in verwerkt zit. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coenetje Posted April 26 Share Posted April 26 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted April 27 Share Posted April 27 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted April 27 Share Posted April 27 Mooie voorstel beschrijving! You're welcome, Sebas! 👋😀👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrispijn2 Posted April 27 Share Posted April 27 Het doet me deugd te lezen dat je bewust geen dierlijke kwasten koopt. Nogmaals, ik ben geen vegan of iets wat er op lijkt maar de pelsdierenfokkerij in stand houden voor scheerkwasten gaat mij wel iets te ver. Vegan zou misschien ook een interessant onderwerp zijn om over te discussiëren op dit forum. Een beetje discussie mis ik wel hier. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted April 27 Share Posted April 27 welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 27 Author Share Posted April 27 (edited) 2 uren geleden, Chrispijn2 zei: Het doet me deugd te lezen dat je bewust geen dierlijke kwasten koopt. Nogmaals, ik ben geen vegan of iets wat er op lijkt maar de pelsdierenfokkerij in stand houden voor scheerkwasten gaat mij wel iets te ver. Vegan zou misschien ook een interessant onderwerp zijn om over te discussiëren op dit forum. Een beetje discussie mis ik wel hier. Mocht ik in de nabije toekomst meer tijd hebben start ik misschien wel een topic 😛 momenteel tot ten minste juli is mijn schema overvol helaas. Daarnaast vind ik het persoonlijk belangrijk dat ik er op let echter, ik maak me nog niet zo druk om hoe anderen dat doen:p Edited April 27 by Sebas Wal 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Wal Posted April 28 Author Share Posted April 28 Is mijn foto zichtbaar bij het eerste bericht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julyan Posted April 28 Share Posted April 28 Welkom, ik zie gie foto alleen een hele lange link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts